شناسهٔ خبر: 36988721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

احداث سه ساختمان خدمات شهری در مناطق مختلف شهر

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از احداث سه ساختمان خدمات شهری مرتبط با حوزه مدیریت پسماند در مناطق مختلف شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیدعبدالله میرابراهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه ساختمان‌های مشارکت خدمات شهری در سطح شهر در حال ساخت است، اظهار کرد: دو مورد از این ساختمان‌ها تکمیل شده و ساختمان منطقه 5 هم در حال تکمیل است و در اختیار سازمان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تاکید بر اینکه در این ساختمان‌ها خدمات مختلف مرتبط با حوزه مدیریت پسماند به مردم ارائه می‌شود، تصریح کرد: یکی از خدمات مرتبط با این ساختمان‌ها بحث بازیافت است که این ساختمان‌ها نقش غرفه‌های بازیافت را نیز در شهر بازی می‌کنند تا مردم در مراجعه به آنها نسبت به تحویل پسماند‌های خشک اقدام کنند.

میرابراهیمی با تاکید بر اینکه بخشی از خدمات جمع‌آوری پسماند خشک در شهر توسط خودروهای سیار صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این خودروها در روزهای خاصی به محلات مراجعه کرده و پسماند خشک را از درب منازل دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه به زودی تا یکماه آینده مزایده انتخاب پیمانکاران جمع آوری پسماند خشک در مناطق سه، هفت و 6 انجام می‌شود، تصریح کرد: تلاش داریم در این مرحله مناقصه، خدمات بهتری را به مردم ارائه کنیم.

انتهای پیام/78027

نظر شما