شناسهٔ خبر: 36988699 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

وعده استراماچونی به بازیکنان استقلال: برمی‌گردم

مترجم استراماچونی مدعی شد او بعد از انتشار ویدئو در رختکن به بازیکنان استقلال قول بازگشت به این تیم را داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، شهرام دانشیار مترجم استراماچونی امروز مدعی شد بعد از انتشار ویدئوی استراماچونی او در تماس با این مربی ایتالیایی اطمینان پیدا کرده که او به ایران برمی‌گردد. 

این مترجم گفت: وقتی ویدئو منتشر شد که من هم در تماس ویدئویی  با استراماچونی این موضوع را از او پرسدیم و او به بازیکنان قول داد به ایران برمی‌گردد. 

وی درمورد اینکه او دوشنبه به ایران برمی‌گردد یا خیر گفت: رسیدی که در رسانه‌ها منتشر شده پولی نبوده که به حساب استراماچونی واریز شده باشد و استراماچونی هم در این خصوص ناراحت بوده و می‌گفت چرا گفته‌اند که پول پرداخت  شده؟ در حالی که این رسید انتقال پول به بانک میانی بوده است.   

این فرد در مورد اینکه استراماچونی با انتشار ویدیویی گفته دیگر مربی استقلال نیست، تصریح کرد: او به من گفت که قطعا به ایران می‌آید. بعد از انتشار آن ویدئو بازیکنان مرتب می‌پرسیدند که من هم با او تماس گرفتم و او گفت اگر انتقال پول انجام شود قطعا به ایران می‌آیم. او البته از انتشار سندی که خصوصی بوده در رسانه‌ها ناراحت است. 

دانشیار در مورد اینکه استراماچونی گفته دیگر خسته شده‌ام و مربی استقلال نیستم، اضافه کرد: مسئولان می‌گویند پول به حساب او امده اما وی اطمینان ندارد. باید تا دوشنبه صبر کنیم استراماچونی این حس را دارد  که می‌گوید اراده‌ای برای بازگشتم به استقلال نیست و مدیران تلاش می‌کنند که در نهایت بگویند ببخشید نشد. 

بیشتر بخوانید:

وریا غفوری در نشست خبری:‌ استراماچونی کمک‌مان کرد

وی در مورد اینکه امروز استقلال را استراماچونی هدایت کرد، گفت: بله بین دو نیمه اطلاعاتی داد و تعویض‌ها با نظر او انجام شد.وی بازی را با دو دقیقه تاخیر می‌دید به هر حال برای بازگشت او تا دوشنبه باید صبر کنیم. استراماچونی گفته اگر به استقلال برنگردم هم  تا آخر عمر استقلالی می‌مانم.

دانشیار در خصوص اینکه استراماچونی خواهان کاهش رقم قراردادش شده اظهار داشت: من تا آنجایی که برداشت کردم و متوجه شده ام  این بوده که استراماچونی اگر می‌خواست قراردادش را فسخ کند استقلال باید پول دو سال مربیگری را پرداخت می‌کرد اما وی گفته مدت قرارداد را کاهش دهید تا در صورت فسخ فقط سه ماه جریمه پرداخت شود و این به سود هر دو طرف بوده است. 

دانشیار درمورد اینکه ظاهرا استراماچونی با دکتر ستوده هم در تماس بوده گفت: خیر او فقط با من در تماس بوده است. 

نظر شما