شناسهٔ خبر: 36988674 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فتح‌الله‌زاده بهترین گزینه مدیریت است

نوازی: خودم را به عنوان سرمربی استقلال معرفی می‌کنم

بازیکن سابق استقلال می‌گوید: اگر تصمیم با من بود خودم را به عنوان سرمربی معرفی می‌کردم. برای مدیرعاملی هم نظرم روی علی فتح‌الله‌زاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش ‌سه"،  محمد نوازی بعد از برد استقلال مقابل شاهین به خبرنگاران حاضر در استادیوم گفت: بازیکنان استقلال یک نیم فصل کنار هم بوده‌اند و طبیعی بود که در بازی امروز هماهنگ و یکدل باشند. شرایط استقلال طوری است که بازیکنان فقط باید با تلاش خودشان برنده از میدان خارج شوند که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. استقلال امروز بدون سرمربی برد و بازیکنان این تیم نشان دادند که می‌توانند با این شرایط هم برنده باشند.


وی در ادامه گفت: تنها نگرانی که بابت استقلال وجود دارد همان بحث مدیرعاملی است. متاسفانه هنوز رد پای مدیران قبلی استقلال را در این تیم می‌بینیم. مدیرانی که بازیکنان استقلال را هم خیلی اذیت کردند و مشکلات زیادی را گریبان گیر باشگاه کردند. به خاطر همین مسئله استقلال در حال حاضر بیش از هر چیز به مدیر قوی و کاربلد نیاز دارد. مدیر قوی می‌تواند یک مربی خوب و در شأن باشگاه بیاورد.


نوازی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند بهترین گزینه برای جانشینی استراماچونی کدام مربی است، گفت: اگر تصمیم با من بود خودم را به عنوان سرمربی معرفی می‌کردم. برای مدیرعاملی هم نظرم روی علی فتح‌الله‌زاده است؛ البته گزینه‌های خوب دیگر هم هستند. باید مدیر لایق به استقلال بیاید و هواداران هم او را بخواهند. استقلال باشگاه بزرگی است و بیشتر نیاز است که هواداران را راضی کرد.


وی در پایان گفت: متاسفانه شرایط طوری شده که مدیران ما حتی در یک رشته‌ هم نمی توانند خوب مدیریت کنند. باشگاه‌های بزرگ باید در رشته‌های دیگر هم فعالیت داشته باشند و من امیدوارم مدیرانی روی کار بیایند که بتوانند یک باشگاه بزرگ را در همه زمینه‌ها خوب مدیریت کنند.

نظر شما