شناسهٔ خبر: 36988529 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اولین اظهار نظر فتح‌الله‌زاده درمورد استراماچونی

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تا دوشنبه تکلیف استقلال با استراماچونی مشخص خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، علی‌ فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با شبکه سه درمورد اتفاقاتی که برای استراماچونی رخ داد،اظهار داشت: استقلال تحت فشار هواداران است و آنها  فکر می‌کنند باشگاه قصوری انجام داده که این مسائل در رسانه‌ها مطرح می‌شود. پول در رم ایتالیا وجود دارد و چون شماره حساب ساعت 3 اعلام شد و بانک‌ها در آن ساعت تعطیل هستند اعلام وصول پول به روز دوشنبه موکول شده است و پول در حساب استراماچونی خواهد بود. 

وی در مورد اینکه او قرارداد استراماچونی را دیده یا نه عنوان کرد: من قرارداد او را ندیدم زیرا سمتی در استقلال تا امشب نداشتم. این مشکلات باید حل شود، ما و استراماچونی باید تعامل کنیم هواداران به او احترام گذاشتند و در ابتدای فصل که تیم نتیجه نمی‌گرفت و وزارت ورزش و مدیران باشگاه تحت فشار بودند تا سرمربی عوض شود از استراماچونی حمایت شد. استراماچونی هم ماند و تیم را متحول کرد. دوشنبه هم پول در حساب این مربی است همسر او و خودش به ایران علاقمند هستند. من امروز نیمچه مسئولیتی در استقلال پیدا کردم و از فردا پیگیر کارها هستم و عصر فردا ان شاءاله خبرهای خوشی به هواداران بدهیم.

بیشتر بخوانید:

واکنش وزارت ورزش به خداحافظی استراماچونی

عضو جدید هیات مدیره استقلال درمورد اینکه احتمال دارد که بعد از واریز پول استراماچونی به ایران برگردد یا خیر گفت:‌پول دوشنبه در حساب او خواهد بود و ما به تعهدمان عمل کرده‌ایم. تا دوشنبه منتظر استراماچونی می‌مانیم و دوشنبه تکلیف استراماچونی و استقلال مشخص می‌‌شود. اگر ما به تعهدمان عمل نکردیم و دوشنبه در حسابش نبود او فسخ کند. استراماچونی مربی خوبی است و هواداران او را می‌خواهند. 

وی درمورد اینکه دوشنبه برای بازگشت استراماچونی بلیت تهیه شده یا نه تصریح کرد: نماینده آقای خلیل‌زاده امروز هم برای او بلیت تدارک دیده بود. فیش رسمی سفارتخانه تعهد رسمی جمهوری اسلامی ایران یک سند بین‌المللی است به محض اعلام آمادگی استراماچونی بلیت هم برای او تهیه خواهیم کرد. ما بیخود هم وعده نمی‌دهیم اتفاقی هم که افتاده به خاطر اختلاف تعطیلی روزهای دو کشور است. 

فتح الله زاده در مورد اینکه با استراماچونی بدقولی‌های زیادی شده و نباید گفت خوش حساب بوده‌ایم عنوان کرد: باید تدبیر می‌شد تا کار به اینجا نمی‌رسید. استراماچونی مربی خوبمان است و تلاش می‌کنیم او به استقلال بگردد. دل هواداران را شاد کند و هوادارانی که تیمشان مدت‌ها بود به این خوبی بازی نمی‌کرد  و من  هم ول کن مساله نیستم و تا جایی که امکان داشته باشد این مساله را پیگیری می‌کنم. 

وی در پایان با تشکر از بازیکنان استقلال گفت: از بازیکنان تیم که با وجود مشکل نداشتن مربی برای موفقیت تیم تلاش کردند تشکر می‌کنیم به خصوص ورویا غفوری کاپیتان تیم. 

نظر شما