شناسهٔ خبر: 36987821 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در آیین اختتامیه جشنواره کودک آنلاین مطرح شد:

کودک آنلاین به سلیقه کودکان متکی است

تهران - ایرنا - دبیر جشنواره کودک آنلاین گفت: در روزگاری که کارها و سفارش‌ها کوششی است، یک کار جوششی بیرون آمده که به سلیقه کودکان متکی بوده است.

صاحب‌خبر -

سید جمال هادیان روز شنبه در آیین اختتامیه جشنواره کودک آنلاین در خصوص ویژگی های این جشنواره افزود: در روزگاری که طرح‌های فرهنگی و اقتصادی به دلیل کمبود منابع، تحریم یا دلایل دیگر عقیم می‌مانند، ایده‌ای با کمترین هزینه، بالاترین سرعت و بهره وری به نتیجه رسید.
هادیان اظهار داشت: در حین این جشنواره از هر کار سیاسی و تبلیغی حذر کردیم و دغدغه ایده پردازان این جشنواره برای راه اندازی نهضت تولید محتوا برای نوجوانان ایرانی بوده است.
وی خاطر نشان کرد: در روزگاری که کارها و سفارش ها کوششی است، یک کار جوششی بیرون آمده و به سلیقه کودکان متکی بوده است؛ از روز اول کودکان و نوجوانان سلیقه شان را به ما تحمیل کردند. اگر اثار جشنوواره متفاوت است به همین دلیل است.
وی با اشاره به این که وزیر ارتباطات صاحب این ایده بود و همیشه در این راه از ما حمایت کرده است، افزود: ما فراتر از جشنواره جلو رفتیم و تبدیل به یک جریان شدیم. ایده ها را به کسب و کار تبدیل کند. کودکآنلاین رویدادی بوده که مجموعه از ایده ها را به کسب و کار تبدیل کرده است.
رییس روابط عمومی وزارت ارتباطات تصریح کرد: از همه فعالان این حوزه دعوت می کنم که به کودک آنلاین وارد شوند چرا که این کسب و کار از جنبه های مختلف سود آور است و منفعت آن به تمام جوانان و نوجوانان می رسد.
آیین اختتامیه جشنواره کودکآنلاین عصر شنبه و با حضور وزیر ارتباطات، معاونت علمی ریاست جمهوری، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، دبیر جشنواره کودک آنلاین، ایرج طهماسب و مرضیه برومند در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد.

نظر شما