شناسهٔ خبر: 36987578 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پیولی: میلان هنوز از تونل تاریک خارج نشده اما روشنایی را می‌بینیم

جواد رحمانی

پیولی امیدوار است فردا برابر ساسولو، نمایشی بسیار خوب از میلان شاهد باشد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- فردا عصر در هفته هفدهم رقابت های سری آ، دو تیم میلان و ساسولو به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار اهمیت خاصی خواهد داشت زیرا صد و بیستمین سالگرد تاسیس میلان جشن گرفته خواهد شد. به گزارش سایت رسمی باشگاه میلان، استفانو پیولی در نشست مطبوعاتی پیش از این دیدار، به خبرنگاران گفته است:

میلان باشگاهی شبیه باشگاه های دیگر نیست. حضور در این مراسم، افتخار بزرگی است. امیدوارم در این روز، نمایشی در حد میلان برجای بگذاریم. میلان قطعا بر بام فوتبال جهان ایستاد و نقطه عطفی برای تمامی باشگاه ها شد. جایگاه‌مان در جدول، هنوز چیزی نیست که استحقاقش را داشته باشیم. با این حال باید روی بازی با ساسولو متمرکز شویم. به هیچ وجه نباید رقبا را دست کم گرفت. باید مقابل ضدحملات ساسولو ایستاد.

می دانیم این هواداران چه ارزشی برای ما دارند. هنوز کامل از تونل تاریکی درنیامده‌ایم اما روشنایی را در انتهای راه می بینیم. باید در این مسیر به راه ادامه دهیم. لیائو؟ او به دو دلیل جذب شد. اولین دلیل، پتانسیل بی اندازه او بود و دوم اینکه میلان فصل را با سیستم دو مهاجم آغاز کرد. لیائو با توجه به حرکاتش می تواند مهاجم بسیار خوبی شود. با این حال او در حال کار روی انعطاف پذیری اش است.  

یک مربی باید آنقدر خوب باشد که از بازیکنانش در بهترین فرم بازی بگیرد. چرا که شرایط می تواند طی یک یا دو هفته تغییر کند. من چیزی را تغییر نداده ام اما از 24 بازیکن تیم در پست درست بازی گرفته ام. اگر به عنوان یک تیم بازی کنیم، مهارت های فردی هم کم کم خودش را نشان خواهد داد. 

نظر شما