شناسهٔ خبر: 36987287 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جلالی: یک جا باید با حریف مقابله کنیم یک جا با داور/ برای تیم‌های پایین جدول هر طور دوست دارند عمل می‌کنند

سرمربی گل‌گهر در مورد تساوی مقابل ذوب آهن و عملکرد داوری صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: ما بازی‌مان را انجام می‌دهیم و شما می‌بینید از نظر کیفیت بازی به بازی بهتر می‌شویم و تیم منسجم و خوبی هستیم، ولی این خوب نیست که ما فکر کنیم یک جا باید با حریف مقابله کنیم یک جا با داور.

وی افزود: این سومین بازی بود که پنالتی ما را نگرفتند. من نمی‌خواهم نتیجه‌گیری کنم برای تیم‌های پایین جدول هر طور دوست دارند عمل می‌کنند. ما اگر پایین جدول هستیم با تمام وجود تلاش می‌کنیم تیم را نجات دهیم. انتظار ما این است همه چیز عادلانه باشد، انتظار ندایم به نفع ما بگیرند، اما انتظار هم نداریم به ضررمان بگیرند. این چیزی که من در شش هفت بازی قبل می‌بینم می‌تواند برای ما بدبینی بیاورد. در این سه بازی که اشتباه علیه ما رخ داده، در دو بازی مقابل تیم‌های اصفهانی برای ما پنالتی نگرفتند. شما خودتان می‌بینید در خیلی از بازی‌ها سرنوشت‌ بازی با یک تصمیم، یک کرنر و یا یک پنالتی که توسط داور اعلام می‌شود، عوض می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنین تصریح کرد: فکر نکنید گل‌گهر انتهای جدول است. حفظ این تیم به سود فوتبال است. من نمی‌گویم یک کار کنید تا ما حفظ شویم، فقط حق ما را تضییع نکنید. الان حق ما تضییع می‌شود. داور در چند متری صحنه را نمی‌بیند،‌ اما آن طرف در یک صحنه بازیکن حریف آشکار دایو می‌بندد، اما خطا می‌گیرد، این اصلاً توجیهی ندارد. به هیچ‌کس تهمتی نمی‌زنم، اما از این وضعیت ناراحتم. کمیته داوران و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید خیلی مراقبت کنند. اصلاً جای تعلل نیست. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم، اگر شایسته نیستیم اجازه دهید در زمین مشخص شود، اگر هم شایسته هستیم باید بمانیم.

جلالی در واکنش به این موضوع که چرا باشگاه هیچ اعتراضی به داوری‌ها نمی‌کند، گفت: بعد از بازی با سپاهان باشگاه نامه نوشت و پیگیری کرد. جواهری (مدیرعامل گل‌گهر) با رئیس کمیته داوران صحبت کرد. الان هم که می‌بینید من در نشست خبری صحبت می‌کنم،‌ به خاطر این است که ما پیگیری‌ها‌مان را کردیم، اما شاهد چنین صحنه‌هایی هستیم.

«بازیکنان گل‌گهر به راحتی موقعیت‌های گلزنی را از دست می‌دهند». جلالی در پاسخ به طرح این موضوع بیان کرد: آنچه که من می‌توانم با اطمینان بگویم این است که بچه‌ها هر چه دارند در زمین می‌گذارند و کوچک‌ترین کم کاری نمی‌کنند. آنها هر چیزی که دارند می‌گذارند و بالاتر از این نمی‌توانند. از همه‌ی آنها تشکر می‌کنم. ما در طول هفته تمرینات زیاد و دقیقی انجام می‌دهیم. من می‌بینم بچه‌ها تمرکزشان خوب است و با تمام وجود می‌خواهند موفق باشند. مخصوصاً برای این بازی دست ما خالی تر از همیشه بود.

وی در مورد عملکرد علی باقری، بازیکن جوان گل‌گهر تصریح کرد: او جوانی بود که برای اولین بار در لیگ برتر بازی کرد. خدا می‌داند اگر کمی کار ما جلوتر برود و من مطمئن باشم، بیشتر از جوانان استفاده می‌کنم. سر این بازیکن هم خونریزی کرده بود، اما با تمام جود بازی کرد. ما در مشهد هم یک بازیکن جوانان‌مان را بازی دادیم و امیدوارم شرایط طوری پیش برود که بتوانیم از نفرات جوان‌مان بیشتر استفاده کنیم.

سرمربی تیم گل‌گهر در پایان با اشاره به شعار «گل‌گهر تهرانی» هواداران سیرجانی یادآور شد: دیدم هواداران می‌گویند گل‌گهر تهرانی، از آنها ممنونم که از تیم‌شان حمایت می‌کنند. آنها چیزی که در دل‌شان است، می‌گویند. گله نمی‌کنم، اما من خودم هم دوست دارم اینجا تمرین کنیم، اما امکانات‌مان در این شهر (سیرجان) فراهم نیست. خدا شاهد است اگر امکانات باشد یک روز تیم را تهران نمی‌برم. ما اینجا زمین تمرین نداریم و امکانات نیست. باشگاه قول داده و تلاش می‌کند شرایط را فراهم کند. این تیم برای سیرجان است. شما نگاه کنید چهار تیم دیگر هم در لیگ برتر همین شرایط را دارند، ولی من حرف شما را شنیدم و حرف‌تان متین است. در اولین فرصتی که امکانات فراهم شود به سیرجان خواهیم آمد.

 

نظر شما