شناسهٔ خبر: 36987139 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیانیه تصویری استراماچونی

دیگر نمی‌توانم مربی استقلال باشم

من عمیقاً و با تأسف یک بار دیگر اعلام می کنم که تقریباً طی این ۹ روزی که من تهران را ترک کرده ام هیچ تغییری حاصل نشده است

صاحب‌خبر -
   به گزارش سرویس بین الملل  خبرگزاری صدا و سیما؛ آندره آ استراماچونی در بیانیه‌ای اعلام کرد دیگر نمی‌تواند مربی تیم فوتبال استقلال باشد.
<div id="video-display-embed-code_4280035"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2596026/4280035?width=350&height=250"></script></div>
وی در این بیانیه تصویری در اینستاگرام گفت: با توجه به چندین خبر نادرست و گمراه کننده که در روز‌های اخیر در برخی رسانه‌ها - هم رسانه‌های ایرانی هم رسانه‌های بین المللی - منتشر شده من می‌خواهم موضوعی ضروری را اعلام کنم. من این موضوع را به این شکل شفاف سازی می‌کنم: از زمانی که من مجبور شدم تهران را بعد از ۵ ماه ترک کنم - ۵ ماهی که من تلاش کردم همه مشکلات را دوستانه با مدیران ارشد باشگاه حل و فصل کنم - من هر روز سعی کرده ام راه حلی برای بازگشت و از سرگیری کار با استقلال و بازیکنانم و البته هواداران محبوب آبی ام پیدا کنم.
به رغم همه تلاش‌ها و حسن نیت من، متأسفانه باشگاه استقلال هیچ کاری انجام نداده است. من به خاطر روشن شدن حقیقت و همچنین به خاطر بازیکنان و هواداران دوست داشتنی و محترم، من عمیقاً و با تأسف یک بار دیگر اعلام کنم که تقریباً طی این ۹ روزی که من تهران را ترک کرده ام هیچ تغییری حاصل نشده است. از نظر آنها، من دیگر مربی استقلال نیستم. دیروز، حتی در رسانه‌های عمومی و در یک نمایش عمومی، یک سند منتشر شد که ادعا شد سند پرداخت دستمزد من است، دستمزدی که من هیچگاه دریافت نکرده ام.
این برای من بسیار بد است وکلایم سخت در تلاشند تا از حقوق من به شکل قانونی دفاع کنند. اما من می‌خواهم رسماً به همه طرفدارانم اعلام کنم که من دیگر نمی‌توانم با این موقعیت کنار بیایم، و البته این چیزی است که به وجهه من به عنوان یک مربی حرفه‌ای فوتبال ضربه می‌زند. من حتی نمی‌دانم این افراد آیا می‌خواهند در استقلال از من حمایت کنند یا خیر. اما چیزی که من بدون تردید می‌دانم این است که اکنون واقعاً خسته شده ام.
من از این پنج ماه و از این رفتار مدیریت باشگاه خسته شده ام. من به تمامی بازیکنان تیم که هر روز با من تماس می‌گیرند و به کسانی که به خاطر چیز‌هایی که به من داده اند مدیون آن‌ها هستم می‌گویم آن‌ها باید امروز برنده باشند و برای استقلال بازی کنند. من برای همیشه یک استقلالی می‌مانم و از صمیم قلب خواهان موفقیت استقلال هستم. برای آن‌ها در بازی امروز آرزوی موفقیت می‌کنم. ما باید برنده شویم و در صدر جدول بمانیم.

نظر شما