شناسهٔ خبر: 36987027 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

استعفای سرمربی پارس جنوبی/ کمالوند: دیگر برنمی‌گردم

سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: استعفایم را به مدیران باشگاه تقدیم کردم و اگر با آن مخالفت کنند هم دیگر به این تیم برنمی‌گردم.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از پایان دیدار تیم‌های پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان فراز کمالوند سرمربی تیم پارس جنوبی استعفای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از ادامه همکاری با این باشگاه به مدیران پارس جنوبی داد و اعلام کرد که دیگر در این تیم فعالیت نخواهد کرد.

فراز کمالوند در گفتگو با فارس، با تایید این خبر اظهار داشت: جا دارد از هواداران پارس جنوبی که در این مدت از ما حمایت کردند، تشکر و قدردانی کنم، اما گاهی شرایطی پیش می‌آید که دیگر نمی‌توانیم با یکدیگر همکاری کنیم. خوشبختانه ما عملکرد خوبی داشتیم و در خانه به هیچ تیمی نباختیم که این برای خودش یک رکورد است.

استعفای سرمربی پارس جنوبی/ کمالوند: دیگر برنمی‌گردم

وی ادامه داد: از نظر امتیازی هم دو برابر تیم‌های پایین جدولی امتیاز کسب کردیم و خوشبختانه تیم از کورس سقوط فاصله دارد. خیال هواداران از بابت این تیم جمع باشد. ما یک بازی عقب‌افتاده هم با تیم پیکان داشتیم و خوشبختانه پارس جنوبی شرایط خوبی دارد.

کمالوند تصریح کرد: استعفای خودم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مدیران باشگاه ارائه کردم، همانطور که پیش از این گفته بودم که بازی با نفت مسجدسلیمان آخرین حضور من روی نیمکت پارس جنوبی خواهد بود و امروز طبق صحبت‌های گذشته‌ام، از این تیم کناره‌گیری می‌کنم. حتی اگر مسئولان باشگاه هم استعفایم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نپذیرند، دیگر به این تیم برنمی‌گردم.

نظر شما