شناسهٔ خبر: 36986229 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رمضانی: سیاست باشگاه سایپا است که یک نیمه بازی کنم

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: فکر می‌کنم سیاست باشگاه باشد که یک نیمه بازی کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آرمان رمضانی پس از شکست 2 بر صفر سایپا مقابل پرسپولیس گفت: بازی بدی نبود ولی چند اشتباه داشتیم و گل خوردیم. فلاح‌زاده بارها کار را برای سایپا درآورده و امروز فقط یک اشتباه کوچک داشت و همه ‌این سال‌ها برای سایپا خوب دروازه‌بانی کرده است.  تیم ما جوان است و تا یک گل می‌خوریم شیرازه تیم‌مان به هم می‌ریزد.

مهاجم سایپا درباره اینکه تیمش 12 هفته است به پیروزی نرسیده است، عنوان کرد: بله حرفی نداریم و باید ببینیم در نیم‌فصل شرایط به چگونه‌ای است، انشالله شرایط تیم بهتر شود.

وی درباره کیفیت بد زمین گفت: همه بازیکنان امروز سُر می‌خوردند و زمین کیفیت خوبی نداشت. 

رمضانی در پاسخ به این سوال که چرا در چند بازی گذشته بیشتر در نیمه دوم به ترکیب تیم اضافه شده است، اظهار داشت:  واقعیت این است که نیمی از بازی‌ها را به عنوان یار تعویضی به زمین آمدم، فکر می‌کنم سیاست باشگاه باشد که یک نیمه بازی کنم چون آخر فصل بازیکن آزاد هستم و احتمال دارد در نیم‌فصل به تیم دیگری فروخته شوم یا پیشنهادی برای تمدید داشته باشم که البته هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.  می‌دانم که این موضوع دلیل فنی ندارد، چون هر وقت که بازی کردم با تمام وجود کار کردم.کادرفنی باید تصمیم بگیرد و من به نظر آنها احترام می‌گذارم. 

 

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها:

نظر شما