شناسهٔ خبر: 36986084 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تقی‌زاده: جرائم مالیاتی سنگینی بر دو باشگاه تحمیل شده است

وزارت ورزش و جوانان

هیات مدیره دو شرکت استقلال و پرسپولیس مقرر شد صورت های مالی خود را برای بررسی و تصویب به سازمان حسابرسی ارائه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، جمشید نقی زاده گفت: بدهی های و جرایم مالیاتی حداقل پانزده سال اخیر موضوع مهم جلسه واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس بود.

وی در گزارش خود به مسعود سلطانی‌فر در شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان افزود : با محوریت سازمان خصوصی سازی، جلسه واگذاری دو باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس برگزار شد.

معاون وزیر گفت: از جمله مصوبات مهم این جلسه این بود که مقرر شد هیات مدیره دو شرکت استقلال و پرسپولیس صورت های مالی خود را برای بررسی و تصویب به سازمان حسابرسی ارائه کنند.

وی ادامه داد : بدهی های مالیاتی حداقل پانزده سال اخیر موضوع مهم جلسه واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس بود و متاسفانه به دلیل سهل انگاری و کوتاهی صورت گرفته جرایم مالیاتی سنگینی بر دو باشگاه تحمیل شده است و مقرر شد هر دو شرکت نسبت به پیگیری های ویژه برای اخذ نتیجه به بدهی مالیاتی ، اعمال ماده ۲۵۱ مکرر، اقدام و نتیجه آن در جلسه آینده ارائه شود.

تقی‌زاده در پایان افزود: مطابق بررسی‌های صورت گرفته برخی دارایی‌های دو باشگاه به خصوص پرسپولیس هنوز بنام افراد است و مقرر شد با قید فوریت پیگیرهای لازم برای رفع آن صورت بگیرد و نتیجه ظرف دو هفته اعلام شود.

انتهای پیام

نظر شما