شناسهٔ خبر: 36986082 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در مازندران

برگزاری جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب

ششمین دوره جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب بهمن امسال در استان مازندران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برگزاری جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب اشاره کرد و گفت: این جشنواره با هدف ترویج کتابخوانی و پرداختن به این مقوله در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه روستاییان و عشایر انجام می‌شود.
عباس زارع مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را تا ۳۰ آذر ماه ۹۸ عنوان کرد و افزود: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد فاخر فرهنگی از طریق تکمیل فرم جشنواره توسط سامانه اینترنتی www.bookpromotion.ir اقدام کنند.
او با بیان اینکه شاخص ارسال آثار در دو بخش زیربنایی و ترویجی است، گفت: اقدامات زیربنایی شامل تاسیس کتابخانه، واگذاری زمین، تامین تجهیزات و فعالیت‌های ترویجی شامل برگزاری مسابقات، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: ارائه اصل طرح، ارائه فرم تکمیل شده با مهر و امضای دهیار، رئیس شورای اسلامی روستا یا تیره عشایری و مسئول طرح، ارائه مستندات از قبیل فیلم، عکس و گزارش مدارک لازم برای حضور در این جشنواره است.
زارع گفت: برای دریافت فرم جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.bookpromotion.ir یا با شماره تماس دبیرخانه ۳۳۳۶۲۰۰۷ داخلی ۲۸۴ یا شماره همراه ۰۹۰۲۹۷۱۴۰۹۷ بگیرند.
او افزود: تمامی آثار رسیده به دبیرخانه استانی به جشنواره کشوری نیز ارسال خواهد شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت:: نشانی دبیرخانه ساری، میدان امام، بلوار دانشگاه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران است.

نظر شما