شناسهٔ خبر: 36985965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در نامه‌ای به غفاری؛

جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی سیرجان به حکم توقیف ۴ ماهه‌اش اعتراض کرد

جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی سیرجان در نامه‌ای به غفاری، دبیر ﻫﻴﺌﺖ ﻣﺮﻛﺰی ﻧﻈﺎﺭﺕ ﺑﺮ ﺗﺸﻜﻞ ﻫﺎی ﺍﺳﻼمی ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻫﻴﺎﻥ خواستار رسیدگی به حکم توقیف ۴ ماهه‌ این تشکل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تشکل دانشجویی جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی سیرجان در نامه‌ای به دبیر ﻫﻴﺌﺖ ﻣﺮﻛﺰی ﻧﻈﺎﺭﺕ ﺑﺮ ﺗﺸﻜﻞ ﻫﺎی ﺍﺳﻼمی ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻫﻴﺎﻥ نوشت: به حکم توقیف ۴ ماهه‌ تشکل جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی سیرجان اعتراض داریم و خواهشمندیم اسنادی که با توجه به آن این تشکل را محکوم کرده اند، بررسی کنید.
 
متن این نامه خطاب به غفاری، دبیر ﻫﻴﺌﺖ ﻣﺮﻛﺰی ﻧﻈﺎﺭﺕ ﺑﺮ ﺗﺸﻜﻞ ﻫﺎی ﺍﺳﻼمی ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻫﻴﺎﻥ به شرح زیر است:
جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی سیرجان با توجه به اصالتی که دارد به مطالبه گری در زمینه‌های مختلف اعم از سیاسی، فرهنگی و مطالبات دانشجویی می‌پردازد. در راستای همین مطالبه گری مورد شکایت مدیر امور دانشجویی دانشگاه صنعتی سیرجان قرار گرفته است. برای مطالبات دانشجویی، دانشجویان به ما مراجعه کرده و مشکلات خود را برای ما مطرح کردند و ما نیز برای رفع مشکل دانشجویان به یک هشدار در مورد رفتار غیرقانونی سرپرست خوابگاه بسنده کردیم.
 
متاسفانه مدیر امور دانشجویی با اسنادی که هیچ کدام متعلق به این تشکل انقلابی نیست، اقدام به شکایت از ما کرده و با توجه به اینکه شکایت مورد بررسی هیئت نظارت دانشگاه و هیئت منصفه قرار گرفت، حکم ۴ ماه توقیف یک تشکل سیاسی- انقلابی صادر شد که با این حکم اجحاف بزرگی در حق نیرو‌های مطالبه گر و انقلابی تشکل جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی سیرجان شد.
 
ما به این حکم صادره اعتراض داریم و خواهشمندیم اسنادی که با توجه به آن این تشکل را محکوم کرده اند، بررسی نمایید؛ اسناد با لینک صفحه رسمی این تشکل در تلگرام@jad_sirjan موجود باشد و  نسبت به تجدیدنظر در این حکم اقدامات لازم مبذول فرمایید.

این تشکل با رزومه سیاسی- فرهنگی که دارد مستحق صدور چنین حکمی در سالی به این مهمی که در آستانه انتخابات مجلس نیز می‌باشد و وظیفه این تشکل تبیین سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه و جامعه را به عهده دارد، نیست.
 
 جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی سیرجان به حکم ۴ ماه توقیف این تشکل شکایت کرد

نظر شما