شناسهٔ خبر: 36985943 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

استقلال بدون استراماچونی شاهین را درهم کوبید و به صدر برگشت

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شاهین شهرداری بوشهر در هفته پانزدهم لیگ برتر در جریان است.

صاحب‌خبر -

نتیجه زنده نیمه دوم/ استقلال 2 - شاهین صفربه گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم‌های فوتبال استقلال و شاهین شهرداری بوشهر در هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر یک به سود استقلال به پایان رسید. با ثبت این نتیجه استقلال 29 امتیازی شد و به صدرجدول رسید، شاهین بوشهر هم همان 6 امتیازی باقی ماند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هروویه میلیچ (85 - ذکریا مرادی)، علی کریمی، مسعود ریگی (63 - فرشید باقری)، آرش رضاوند، مهدی قائدی (73 - مرتضی تبریزی) و شیخ دیاباته.

ترکیب شاهین: ماکسیما کویلیتایا، مرتضی غلامعلی‌تبار، لوکا گادرانی، بهروز نوری‌فرد، سلمان بحرانی (57 - امیرحسین موسی‌زاده)، بهمن سالاری (66 - مصطفی احمدی)، ابوذر صفرزاده، حسین مالکلی، دانیال مومنی (81 - سعید کریمی)، حسن نجفی، محمد صادق‌بارانی.

نیمه اول

دقیقه 5: شیخ دیاباته فرصت داشت از داخل محوطه جریمه شاهین دروازه این تیم را باز کند اما ضربات این بازیکن بعد از برخورد به مدافعان شاهین از دست رفت.

دقیقه 8: ضربه خطرناک مهدی قائدی از کنار دروازه شاهین به بیرون رفت.

دقیقه 12: ضربه ایستگاهی بازیکن شاهین بعد از برخورد به مدافعان استقلال و سیدحسین حسینی به کرنر رفت.

دقیقه 22: کویلیتایا ضربه سر عارف غلامی را به زیبایی به کرنر فرستاد.

دقیقه 28(گل): ریگی توپی را روی دروازه شاهین فرستاد، رضاوند از پشت شش قدم ضربه‌ای را به سمت دروازه زد که دروازه‌بان شاهین توپ را دفع کرد و توپ به تیر دروازه خورد، در برگشت همان توپ رضاوند با یک ضربه بغل پا دروازه خالی شاهین را باز کرد.

دقیقه 30: ضربه سر بازیکن شاهین از بالای دروازه استقلال به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 33: وریا غفوری با چند دربیل وارد محوطه جریمه استقلال شد اما ضربه این بازیکن از مقابل دروازه بعد از برخورد به مدافعان شاهین به کرنر رفت.

دقیقه 34: ابوذر صفرزاده از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 36: مهرداد کریمیان مربی شاهین هم از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 40: ضربه خطرناک وریا غفوری با عکس‌العمل عالی کویلیتایا به کرنر رفت.

دقیقه 43: شوت خطرناک علی کریمی از کنار دروازه شاهین به بیرون رفت.

نیمه دوم 

دقیقه 48: ضربه مهدی قائدی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 52(گل): مهدی قائدی تقریبا از نیمه زمین پا به توپ شد و بعد جا گذاشتن مدافع شاهین از داخل محوطه جریمه با یک بغل پای زیبا گل دوم استقلال را ثبت کرد.

دقیقه 59(گل): محمد دانشگر با یک شوت محکم و زیبا از پشت محوطه جریمه، گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 62: تیم شاهین موقعیت داشت تا روی یک ضربه ایستگاهی دروازه استقلال را باز کند اما ضربه بازیکن این تیم را ابتدا حسینی دفع کرد و در ادامه مدافعان توپ را به کرنر فرستادند. 

دقیقه 63: صادق بارانی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 64: میلیچ هم از داور اخطار گرفت.

دقیقه 69(گل): روی سانتر مهدی قائدی، دیاباته پشت شش قدم توپ را کنترل کرد و با یک ضربه محکم گل چهارم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 80: دروازه‌بان شاهین شوت زیبای دیاباته را به کرنر فرستاد.

دقیقه 88(گل): حسین مالکی وارد محوطه جریمه استقلال شد و ضربه‌ای را به سمت دروازه حسینی زد که این توپ بعد از برخورد به روزبه چشمی به گل اول شاهین تبدیل شد.

دقیقه یک+90: ذکریا مرادی توپ خوبی را به داخل محوطه جریمه شاهین فرستاد که تبریزی نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

انتهای پیام/

نظر شما