شناسهٔ خبر: 36985812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال|نفت مسجد سلیمان دقیقه ۹۳ از شکست گریخت

رقابت دو تیم نفتی پارس جنوبی‌جم و مسجد سلیمان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایرانبا گل لحظات پایانی مسجد سلیمان به تساوی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم،  تیم پارس جنوبی جم عصر امروز در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران  میزبان نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه تختی جم بود.

تیم پارس جنوبی‌جم  که در 13 بازی دارای 10 امتیاز است و در رده چهاردهم جدول لیگ برتر قرار دارد به دنبال برد و گریزاز قعر جدول در این بازی خانگی است.

در نیمه نخست این بازی تیم پارس جنوبی جم در همان دقایق اولیه بازی در دقیقه 4 به گل برتری توسط پوریا آریاکیا دست یافت و با وجود حملات متعدد تیم نفت مسجد سلیمان این نیمه با برتری جمی‌ها به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم نفت مسجدسلیمان با حملات گسترده خود برای جبران گل خورده آغاز کرد و بارها تا محوطه جریمه پارسی‌ها خطرساز شد که در دقیقه 93 در وقت اضافی عماد میرجوان توانست با ضربه سر زیبا گل  تساوی را به ثمر برساند تا همچنان تیم نفت مسجد سلیمان بدون شکست در این رقابت‌ها باقی بماند.

بوشهر| جدال 2 تیم نفتی پارس جنوبی‌جم و مسجدسلیمان در نیمه نخست به پیروزی جمی‌ها انجامید

بوشهر| ترکیب تیم‌های پارس جنوبی‌ جم و نفت مسجد سلیمان اعلام شد

کمالوند: به اندازه‌ای که توقع داشتیم امتیاز کسب نکردیم/ در بسیاری از بازی‌ها از داوری ضربه خوردیم

در این بازی علی عبدالله‌زاده و  شهرام گودرزی از پارس جنوبی جم  و  فرزاد حاتمی، احمد الجبوری و مجید عیدی و عماد میرجوان از تیم نفت مسجد سلیمان کارت زرد از داور دریافت کردند.

انتهای پیام/190/ ع

نظر شما