شناسهٔ خبر: 36985459 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

قیمت هندوانه و انار شب یلدا اعلام شد

هم اکنون قیمت هر کیلوگرم هندوانه بین ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان است و قیمت انار دماوند را کیلویی بین ۷ تا ۱۲ هزارتومان و انار متفرقه بین ۵ تا ۹ هزارتومان است.

صاحب‌خبر -
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به کاهش ۲۰۰۰ تومانی قیمت هرکیلوگرم گوجه فرنگی، گفت: روند نزولی قیمت در بازار تا رسیدن به نقطه تعادل ادامه دارد.

به گزارش مهر، اسدالله کارگر از کاهش قیمت گوجه فرنگی طی روز‌های اخیر خبر داد و گفت: با ورود محصول جنوب به بازار نرخ این محصول کاهش یافته و روند نزولی قیمت تا رسیدن به نقطه تعادل ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عمده گوجه فرنگیفرنگی که در بازار عرضه می‌شود متعلق به بوشهر است، افزود: هم اکنون قیمت هرکیلوگرم گوجه فرنگیانباری بین ۳ تا ۵ هزارتومان و گوجه فرنگیبوته‌ای بین ۵ تا ۸ هزارتومان است. کارگر با اشاره به اینکه گوجه فرنگیفرنگی تولید فارس نیز به زودی وارد بازار خواهد شد، گفت: ورود گوجه فرنگی فارس نیز باعث افت بیشتر قیمت‌ها می‌شود.

قیمت هندوانه و انار شب یلدا
وی در بخش دیگری از سخنان خود وضعیت بازار میوه را در آستانه شب یلدا مناسب توصیف کرد و افزود: امسال هندوانه و انار شرایط مناسبی در تولید داشتند و مشکلی در عرضه آن‌ها نداریم. کارگر با بیان اینکه هم اکنون قیمت هر کیلوگرم هندوانه  بین ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان است، ادامه داد: ۲ نوع انار در بازار عرضه می‌شود که یک نوع متعلق به دماوند است و کیفیت بسیار بالایی دارد و یک نوع متفرقه و متعلق به نقاط اطراف شهر، شیراز و ... است که انار دماوند به هنگام فروش باید از سایرین جدا شود و روی آن قید شود که متعلق به دماوند است. وی قیمت انار دماوند را کیلویی بین ۷ تا ۱۲ هزارتومان و انار متفرقه را بین ۵ تا ۹ هزارتومان اعلام کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما