شناسهٔ خبر: 36985039 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

دلیل استعفای پورسیدآقایی از معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران

محسن پورسیدآقایی، معاون مستعفی حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران دلیل استعفای خود را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران استعفا کرد و شهردار تهران نیز با این استعفا موافقت کرده است.

  • متن نامه خداحافظی پورسیدآقایی

محسن پورسیدآقایی در نامه‌ای با کارکنان معاونت حمل و نقل خداحافظی کرد؛ متن این نامه به شرح ذیل است:

«با سلام خدمت همه عزیزان و مدیران گرامی

با توجه به شرایط فعلی شهرداری و شورا و عدم امکان اجرای برنامه‌هایی که مدنظر داشتم هفته قبل استعفای خود را تقدیم جناب آقای دکتر حناچی نمودم و دلایل آن را توضیح دادم و بحمدالله امروز مورد موافقت ایشان قرار گرفت و قرار است سرپرست را تعیین نمایند. به جهت رسم ادب قبل از انتشار رسمی موضوع خواستم شما در جریان قرار بگیرید. امیدوارم قصور و کوتاهی بنده را به بزرگواری خود ببخشید و از این پس به عنوان دوستانی نزدیک با هم ارتباط داشته باشیم. واقعا از تیم معاونت حمل و نقل راضی بودم و کارهای بزرگی به دست شما انجام شد که نتایج خیر آن ان‌شاءالله نصیب مردم خواهد شد.»

پیش از ظهر امروز شهردار تهران هم در خصوص شایعاتی درباره تغییر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرده بود: این که ما هر روزه در شهر تهران و در شهرداری تهران تغییراتی داریم، امری طبیعی است.

حناچی افزود: ما هرگاه نیاز باشد این آرایش در میان مدیران تغییر پیدا کند، این آرایش را عوض خواهیم کرد و این امر طبیعی است تا نتیجه بهتری در مدیریت بگیریم.

نظر شما