شناسهٔ خبر: 36984995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

وجود کیک‌های آلوده به قرص در استان بوشهر

در حالی که استاندار بوشهر نسبت به وجود هرگونه کیک‌های آلوده به قرص در این استان اظهار بی اطلاعی می‌کند، معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مشاهده ۹ مورد شکایت از کیک‌های آلوده به قرص در این استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش همشهری آنلاین عبدالمحمد خواجه ئیان در گفت و گو با ایلنا در این باره گفت: تاکنون ۹ مورد شکایت مردمی در مورد مشاهده قرص‌های متفاوت در کیک در استان بوشهر اعلام شده است.

خواجه‌ئیان افزود: این قرص ها برنج و مواد مخدر نیست بلکه قرص هایی چون سرماخوردگی و استامینوفن بوده که اغلب بی ضرر هستند. در واقع هیچ‌کدام از این قرص ها خطرناک نبوده و منجر به مرگ نمی شوند.

وی گفت: در سطح استان مسمومیت از طریق کیک‌های آلوده به قرص نداشته ایم اما مردم مراقب باشند و در هنگام خوردن کیک آن را بررسی کنند. همچنین اگر مورد مشکوکی را مشاهده کردند مراتب را به واحدهای بهداشتی یا شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع دهند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: از فروشگاه هایی که این کیک‌ها را عرضه می‌کردند بازرسی های لازم صورت گرفته و هیچگونه کیک آلوده به قرص مشاهده نشد.

خواجه‌ئیان با بیان اینکه برای بررسی این موضوع نیاز به همکاری بین دستگاهی وجود دارد، گفت: بازرسی از تمام فروشگاه های عرضه کیک و کلوچه در سطح استان در دستور کار قرار گرفته است.

اظهارات معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حالی مطرح می شود که عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر به خبرنگار ایلنا گفت: طی جلسه ای که امروز در استانداری با مسئولان برگزار شد چنین موردی به ما گزارش نشده است.

برچسب‌ها:

نظر شما