شناسهٔ خبر: 36984652 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کریمی در گفتگو با دانشجو:

دانشگاه صنعتی امیرکبیر یکم دی ماه ۹۸ از پژوهشگران برتر تجلیل می‌کند

مدیرکل امور پژوهشی دانشگاه امیرکبیر گفت: این دانشگاه به مناسبت هفته پژوهش، در همایشی اول دی ماه سال ۹۸ از پژوهشگران برتر خود تجلیل می‌کند.

صاحب‌خبر -

محمد کریمی مدیرکل امور پژوهشی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره برنامه‌های این دانشگاه در هفته پژوهش گفت: دانشگاه امیرکبیر همایشی را در روز یکشنبه اول دی ماه سال ۹۸ برگزار خواهد کرد که در این برنامه از اساتید، دانشجویان و پژوهشگران برتر دانشگاه تقدیر به عمل خواهد آمد.
 
کریمی با بیان اینکه  توجه ویژه‌ای به فعالیت‌های پژوهشی برجسته از جمله ساخت دستگاه یا سنتز مواد خواهند داشت،  تصریح کرد: دانشجویان مقطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی که فعالیت‌های برجسته‌ای را انجام داده‌اند در این همایش تقدیر خواهند شد. 
 
مدیرکل امور پژوهشی دانشگاه امیرکبیر ادامه داد: دانشگاه امیرکبیر یک دانشگاه فنی - مهندسی است. این دانشگاه به طور کل فضایی را برای اساتید و دانشجویان ایجاد کرده است تا پژوهشگران بتوانند به سمت پژوهش‌های کاربردی حرکت کنند.
 
وی با اشاره به اینکه قصد داریم با حمایت از طرح‌های پژوهشگران، نیاز‌های ملی را مرتفع سازیم؛ خاطرنشان کرد: در ادامه تشویق‌ها نیز موضوعات و طرح‌های آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد تا اگر نیازمند پشتیبانی هستند از طریق مرکز پژوهش‌های دانشگاه امیرکبیر مورد حمایت قرار گیرند به طوری که فعالیت آن‌ها شتاب بیشتری یابد و به تولید محصولات مورد نیاز جامعه منجر شود.

نظر شما