شناسهٔ خبر: 36984038 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در تهران

فردا، مراسم تشییع پیکر پدر شهیدان عرب سرخی

«حسین عرب‌سرخی» پدر شهیدان «محسن، مجتبی و محمدرضا عرب‌سرخی» دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزندان شهیدش رفت.

صاحب‌خبر -

فردا، مراسم تشييع پيکر پدر شهيدان عرب سرخيبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مراسم تشییع پیکر پدر شهیدان «محسن، مجتبی و محمدرضا عرب‌سرخی» فردا یکشنبه ساعت ۹ از مقابل مسجد فائق در میدان شهدا خیابان هفدهم شهریور خیابان شهید فیاض بخش برگزار می‌شود.
مراسم سوم در روز سه شنبه ۹۸/۹/۲۶ و مراسم هفتم در روز جمعه ۹۸/۹/۲۹ در مسجد علی ابن موسی‌الرضا (ع) در میدان شهدا خیابان عظیم‌زادگان از ساعت ۱۴/۳۰ تا ۱۶ برگزار می‌شود.

 

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت پدر شهیدان «عرب سرخی»
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «حاج‌آقا حسین عرب سرخی» پدر شهیدان سرافراز «مجتبی، محسن و محمدرضا عرب سرخی» را تسلیت گفت.
متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:
انالله و اناالیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر عرب سرخی
سلامٌ علیکم
پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.
مرحوم «حاج‌آقا حسین عرب سرخی» پدر شهیدان سرافراز «مجتبی، محسن و محمدرضا عرب سرخی» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار گردد.
سید محمدعلی شهیدی
بنابراین گزارش، شهید مجتبی عرب سرخی ۱۵ اردیبهشت سال ۶۱ در عملیات بیت المقدس، محسن عرب سرخی ۲۳ اسفند ۶۳ در جزیره مجنون و محمدرضا عرب سرخی ۲۱ دی ۶۵ در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

نظر شما