شناسهٔ خبر: 36984034 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در ۸ ماه نخست امسال

کمک ۲۴ میلیارد تومانی مردم کهگیلویه و بویراحمد به نیازمندان

خبرگزاری صداوسیما

مردم کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۴ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده اند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل کمیته امداد این استان گفت: این نهاد به‌منظور توسعه مشارکت‌های مردمی و جلب اعتماد عمومی، طرح‌های مختلفی شامل صندوق‌های صدقات، جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها، اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، زکات، جمع‌آوری نذورات مردمی، احسان دانش‌آموزی، برکت و مفتاح الجنه را در برنامه کاری خود قرار داده است.
قباد مبشری با اشاره به اینکه جلب اعتماد مردمی، مؤثرترین راهکار در افزایش مشارکت‌های آنان است، افزود: مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد در هشت‌ماهه امسال ۲۴ میلیارد و ۷۶۳ میلیون تومان به نیازمندان این نهاد کمک کرده‌اند.
مبشری از افزایش ۳۶ درصدی کمک‌های مردمی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و ادامه داد: در هشت‌ماهه سال ۹۷، مبلغ کمک‌های مردمی ۱۸ میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان بوده است.
وی گفت: از مجموع کمک‌های جمع‌آوری‌شده در سال جاری یک میلیارد و ۹۹۴ میلیون تومان آن از محل صدقات، هفت میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومان از محل جمع‌آوری زکات، هفت میلیارد و ۲۷۶ میلیون تومان از طریق طرح‌های اکرام ایتام و محسنین است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده از مردم خیر و نیکوکار، برای رفع نیاز‌های مددجویان شامل جهیزیه نوعروسان، هزینه‌های فرهنگی، درمانی، عمرانی و سایر خدمات جامعه هدف کمیته امداد هزینه می‌شود.
آقای مبشری اضافه کرد: مردم نوع‌دوست و خیران نیکوکار می‌توانند برای کمک به مددجویان کمیته امداد به دفاتر این نهاد مراجعه و یا از طریق سامانه #۰۷۴ * ۸۸۷۷* به‌عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل، اقدام کنند.

نظر شما