شناسهٔ خبر: 36983879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار اسلامشهر:

‌رعایت اصل بی‌طرفی مهم‌ترین وظیفه مجریان و ناظران انتخابات خواهد بود

منطقه جنوب شرق تهران

‌فرماندار اسلامشهر گفت: رعایت اصل بی‌طرفی مهم‌ترین وظیفه مجریان و ناظران انتخابات خواهد بود و این اصل مهم باید در ماه‌های منتهی به انتخابات و روز رای گیری مورد توجه تمامی دست‌اندرکاران انتخابات باشد.

صاحب‌خبر -

‌مسعود مرسلپور در نشست مشترک اعضای هیات اجرایی انتخابات اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی و رئیس و اعضای هیات نظارت شهرستان با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما به عنوان داوران مصلح انتخابات باید تمامی گرایشات سیاسی مان را کنار بگذاریم و تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مقبولیت و مشروعیت هر نظام سیاسی بر اساس مشارکت مردم در انتخابات مورد سنجش قرار می گیرد گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش ۳۶ انتخابات در کشور برگزار شده و هربار با وجود توطئه ها و کارشکنی های دشمنان انقلاب و استکبار جهانی مشارکت مردم در انتخابات چشمگیر و گسترده بوده است.

فرماندار اسلامشهر به تشریح موضوعات و مسائل مهم منطقه ای پرداخت و افزود: آمریکایی ها پروژه‌های متعددی از جمله جنگ تحمیلی هشت ساله‌، تحریم های ظالمانه، تشکیل و تجهیز گروه تروریستی داعش‌، کاشت و ترویج مواد مخدر در کشورهای همسایه و... را علیه ملت ایران اجرا کردند و همیشه شکست خوردند و این بار با جنگ اقتصادی و امنیتی می‌خواهند به کشور آسیب وارد کنند.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی نیز آمریکایی ها در جنایتی بزرگ داروهای بیماران پروانه ای که از طبقات متوسط جامعه هستند را تحریم کردند و حتی برای مربیان ورزشی خارجی که به کشورمان می آیند نیز مشکلاتی را ایجاد می کنند.

مرسلپور ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی با هدایت ها و رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کرده و در شرایط فعلی نیز اگر مسئولان اختلافات و دعواهای سیاسی و جناحی را کنار بگذارند و خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه فعالیت هایشان قرار دهند، هیچ آسیبی متوجه کشورمان نخواهد شد.

در بخش دیگری از این جلسه کمیلی مقدم رئیس دادگستری اسلامشهر در سخنانی بر ضرورت توجه اعضای هیات های اجرایی بر حدود اختیارات و وظایف قانونی در راستای اجرای درست تکالیف انتخاباتی تأکید کرد و اظهار کرد: انتخابات اسفندماه در شرایط کنونی جهان و تحولات داخلی پیام مهمی را در بر دارد و می‌بایست زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم گردد.

وی افزود: دستگاه قضایی شهرستان از مدت‌ها قبل با تشکیل دوشعبه ویژه و برخورداری از قضات مجرب بر روند برگزاری انتخابات نظارت دقیق دارد تا از حقوق نامزدها و آرای مردم به عنوان حق‌الناس صیانت شود.

در ادامه حجت الاسلام نوروزپور رئیس هیأت نظارت شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی با بیان اینکه ۱۴۰۰نفر در روند برگزاری انتخابات با هیئت نظارت همکاری دارند، گفت: به تمامی ناظران انتخابات تاکید شده تا فکر و سلیقه سیاسی خودشان را کنار بگذارند و وارد تبلیغات انتخابات نشوند.

وی به برگزاری کلاس های آموزشی برای ناظران انتخابات اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره های آموزشی از ماههای گذشته آغاز شده و آماده هستیم تا با تعامل و همراهی هیات اجرایی و همت جمعی انتخابات خوبی را در شهرستان داشته باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما