شناسهٔ خبر: 36983856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دادستان بهارستان:

تاوان بی تدبیری شورای شهر بهارستان را مردم این شهر پرداخته اند

بهارستان- دادستان بهارستان با انتقاد از شورای این شهر برای انتخاب نکردن شهردار گفت: تاوان بی تدبیری شورای شهر بهارستان را مردم این شهر پرداخته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا صادقی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه ما وظایف خود را به خوبی انجام نداده ایم و قدرشناس مردم بزرگوارمان نیستیم اظهار داشت: چند تن از ارازل و اوباشی که آن برنامه ریزی ها را کردند تکلیفشان مشخص است، اما کسی که به فروشگاه ها حمله میکند و دست به غارت می زند، به طور یقین ضد نظام هستند.

صادقی با انتقاد به شورای شهر گفت: طی مدت یکسال و نیم این شورای شهر بی عرضه نتوانسته اند یک شهردار معرفی کنند و معلوم نیست دنبال چه هستند، تنها به فکر منافع خود می باشند و خوب است که کمی هم به فکر مردم باشید چرا که تاوان بی تدبیری شورای شهر بهارستان را مردم این شهر پرداخته اند.

وی بیان داشت: هر کدام از ما که نتوانیم وظیفه ی خود را به درستی انجام دهیم به خود و به این نظام مقدس خیانت کرده ایم، اعلام کردیم اگر نمیتوانید مسئولیت خود را انجام دهید استعفا دهید و اگر نمی توانید مشکلات مردم را حل کنید حداقل حرف دلشان را گوش کنید.

دادستان بهارستان عنوان داشت: از زمانی که این اتفاق افتاد تعدادی را دستگیر کردیم که خیلی از انها فریب خورده بودند که همان ابتدا آنها را آزاد کردیم و تعدادی هم برایشان پرونده سازی شد و تعدادی هم با مراجعه و سرکشی از زندان ها رفتیم و با قید ضمانت آزادشان کردیم و تعدادی هم هستند که در حال شناسایی هستند که باعث و بانی آن شورش ها بودند که طبق مقررات با آنها برخورد خواهیم کرد.

صادقی در خصوص انتخابات پیش رو نیز اظهار داشت: ما پای صندوق های رای برویم یا نرویم عده ای به مجلس راه پیدا میکنند و برای ما تصمیم میگیرند پس به پای صندوق ها بروید و ازکسانی که می توانند بهترین تصمیم گیری را کنند حمایت کنید.

نظر شما