شناسهٔ خبر: 36983736 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

ضرب‌وشتم دانش‌آموز آمریکایی بابت پوشیدن کلاه تبلیغاتی ترامپ

یک دانش‌آموز آمریکایی به دلیل پوشیدن کلاه کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در اتوبوس مدرسه مورد ضرب و شتم هم‌کلاسی‌هایش قرار گرفت.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه نیویورک پست گزارش کرد، یک دانش‌آموز پسر که کلاه انتخاباتی دونالد ترامپ، ریس جمهوری آمریکا را به سر داشت، در اتوبوس مدرسه مورد ضرب و شتم هم‌کلاسی‌هایش قرار گرفت.

ویدئویی که از این درگیری گرفته شد، از سوی مادر این دانش‌آموز منتشر شده است. این ویدئو نشان می‌دهد که عده‌ای از هم‌کلاسی‌های این دانش‌آموز با خشونت به صورت او مشت می‌زنند و دیگر دانش‌آموزان آن‌ها را تشویق می‌کنند.

در این ویدئو کلاه ذکر شده به سر این دانش‌آموز نیست اما قبل از وقوع این حمله به او و در زمان حضور در مدرسه این کلاه را به سر داشته که به دلیل واکنش منفی هم‌کلاسی‌هایش دیگر آن را نپوشیده است. او پس از این درگیری به بیمارستان منتقل شد.

مادر این دانش‌آموز اظهار کرد، او با پول خودش این کلاه را خریده و با افتخار آن را به سر می‌گذاشته و در مدرسه نیز آن را پوشیده است اما به دلیل واکنش هم‌کلاسی‌هایش آن را کنار گذاشته و دیگر در مدرسه آن را نمی‌پوشد.

یک دادستان آمریکایی گفت، مشخص است که این اتفاق به دلیل حمایت این دانش‌آموز از رییس جمهوری آمریکا رخ داده هر چند که مسئولان مدرسه آن را "مساله‌ای جدا" از سیاست عنوان کرده‌اند. پلیس نیز مدرکی از ارتباط این درگیری با جرایم مربوط به نفرت‌پراکنی پیدا نکرده است. عاملان این درگیری به نزاع فیزیکی متهم شده‌اند.

نظر شما