شناسهٔ خبر: 36982400 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یکی از بهترین بوفه‌های صبحانه در شهر تهران کجاست؟

30054

صبحانه‌ یکی از وعده‌های اصلی غذایی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تهران بین، بسیاری از افراد برای خوردن صبحانه هیچ اشتهایی را ندارند و روز خودشان را بدون خوردن صبحانه آغاز می‌کنند. این در حالی است که متخصصین تغذیه مرتباً در رابطه با عواقب بد صبحانه نخوردن صحبت کرده‌اند. اختلال حافظه، عدم سلامت هورمونی، چاقی، کاهش سطح خلق‌وخوی، بی‌نظمی در قاعدگی، احساس گرسنگی مداوم و عوارض جانبی فیزیکی همگی گوشه‌ای از عوارض صبحانه نخوردن است.

صبح یک روز تعطیل بعد از یک کوهنوردی دلپذیر، صرف یک صبحانه خوب و دلپذیر می‌چسبد. رستوران تهران بین واقع در سعادت‌آباد با آب و هوایی کوهستانی، فضایی بسیار شیک و لاکچری، پارکینگ رایگان و منویی بی‌نظیر آماده‌ی پذیرایی از شما عزیزان هست. منوی صبحانه این رستوران شامل ۱۰۰ نوع صبحانه‌ی گرم، سرد، انواع آبمیوه، انواع مربا، انواع نان و شیرینی، انواع سالاد، انواع میوه، انواع آجیل، انواع چای و دم‌نوش و انواع نوشیدنی است.

فواید خوردن صبحانه

صبحانه برای شروع روزبه ما انرژی لازم را می‌دهد. تمام موادی که در این وعده مصرف می‌کنید، بایستی یکی از منابع کلسیم، فیبر، پروتئین، آهن و ویتامین ب باشد. بدن برای یک شروع خوب، به مواد معدنی مغزی نیاز دارد و نخوردن آن باعث می‌شود که بدن دیرتر بتواند روز را شروع کند.

سبزی‌ها و میوه‌جات منابع بسیار خوبی برای تأمین کردن مواد معدنی و ویتامین‌ها هستند. شما می‌توانید برای صبحانه از انواع آب‌میوه مثل آب‌پرتقال یا حتی خود میوه استفاده نمایید.

صبحانه همچنین برای کاهش وزن مفید بوده و افرادی که از مصرف صبحانه صرف‌نظر می‌کنند، در وزن مناسبشان می‌مانند و به ‌اضافه‌وزن دچار می‌شوند. چنانچه شما صبحانه را از وعده‌ی غذایی خود حذف کنید، در طول روزبه قند بیشتری نیاز پیدا می‌کنید و میان وعده‌های پر قند زیادتری را مصرف می‌نمایید.

همچنین خوردن صبحانه باعث سلامت طولانی‌مدت شما می‌شود. تا جایی که صبحانه می‌تواند از ناراحتی‌های قلبی، فشارخون بالا و دیابت جلوگیری به عمل بیاورد.

صبحانه فرصتی عالی است برای اینکه اعضای خانواده را دورهم جمع کنید و از خوردن آن لذت ببرید. این کار باعث می‌شود که عادت خوردن صبحانه در کودکان به وجود بیاید و در نوجوانی راحت‌تر صبحانه بخورند. چرا که بیشتر کودکان پس از رسیدن به سن نوجوانی و پیش از رفتن به مدرسه خیلی سخت صبحانه می‌خورند. با تمام این تفاصیل می‌توان گفت که صبحانه خوردن یکی از وعده‌های مهمی است که نباید به‌هیچ‌عنوان از قلم بیفتد.

صبحانه بایستی در ۲ ساعت اول پس از بیداری مصرف بشود. همچنین یک صبحانه‌ی کامل بایستی حدود ۲۰% کالری روزانه‌ی شما را در بر بگیرد.

شرایط رزرو صبحانه در رستوران تهران بین

تیم آشپزی حرفه‌ای و مجرب ما در آشپزخانه‌ی مدرن و بهداشتی با استفاده از گوشت تازه و یخ نزده با طبخی عالی و تنوع غذایی بالا برای هر سلیقه‌ای آماده‌ی پذیرایی کردن از شما دوستان هست.

- منوی صبحانه‌ی رستوران تهران بین پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۱ صبح است.

- صبحانه سلف‌سرویس بوده و شامل ۱۰۰ نوع صبحانه هست.

-  بوفه‌ی سرد که شامل خوراکی‌های زیر می‌شود:

- کره گیاهی و حیوانی

- پنیرها شامل پنیر سبزی‌ها و پنیر سفید

- عسل

- خامه

- شکلات صبحانه

- ارده

- حلواشکری

- زیتون

- خرما

- خیار

- شیره‌ی خرما

- خیار شور

- گوجه‌فرنگی

- ژامبون گوشت

- ژامبون مرغ

- لیموترش

- بوفه‌ی گرم شامل خوراکی‌های زیر می‌شود:

- نیمرو

- خوراک لوبیا

- خوراک عدسی

- خوراک سوسیس

- تخم‌مرغ بیکن

- املت‌ها که دو نوع دارند: سبزی‌ها و گوجه‌فرنگی

- تخم‌مرغ آب پز

- تخم‌مرغ سوسیس

- انواع پنکیک

- میرزاقاسمی

- کشک و بادمجان

- فرنی

- شیر برنج

- قارچ سوته

- سبزی‌ها گرم

- سوپ روز

- بوفه‌ی مربا شامل مرباهای زیر می‌شود:

- آلبالو، هویج، گل سرخ، بالنگ، زردآلو، زنجبیل، به بهارنارنج، پرتقال، تمشک، توت سفید، هلو، گلابی، کیوی، شاه‌توت، انجیر، گل‌گاوزبان، توت‌فرنگی

- بوفه‌ی نان و شیرینی که شامل موارد زیر هست:

Ø باگت، روگن، سمیت، تست، بربری، قندی، گروسان، سوخاری، لواش، سنگک، موزی، توت‌فرنگی، کورن فلکس، جو و سبوس، کیک صبحانه، شیرمال، ساده، بیسکویت، شیرینی کشمشی

- بوفه‌ی سالاد که شامل موارد زیر می‌شود:

- سالاد اندونزی، الویه، زرشک، سبز، روسی

- بوفه‌ی میوه که شامل موارد زیر می‌شود:

- نارنگی و هندوانه و خیار و پرتقال و سیب

- بوفه‌ی آجیل و میوه خشک که شامل خوراکی‌های زیر می‌شود:

- برگ قیسی و شاه دانه و آلو و بادام‌زمینی و گردو و کشمش و برنجک می‌شود.

- بوفه‌ی چای و دم‌نوش که شامل موارد زیر می‌شود:

- چای سبز دارچین، چای سبز یاسمین، چای سبز یاس، چای سبز، چای سبز و لیمو، چای با طعم هل، چای با طعم هلو، چای‌دارچین، چای با طعم لیمو، چای سبز نعناع، دم‌نوش گل، چای ترش، چای گاوزبان، دم‌نوش انرژی‌زا، دم‌نوش لاغری، دم‌نوش بابونه، دم‌نوش آرامش، دم‌نوش دیتوکس

- بوفه‌ی نوشیدنی که شامل موارد زیر می‌شود:

- شربت آلبالو

- شربت پرتقال

- شیر سرد و گرم

- آب‌معدنی

- شیرکاکائو

- هزینه‌ی صبحانه برای هر نفر ۹۸۰۰۰ تومان هست که با تخفیف ویژه‌ی ۳۰% آن ۶۸۰۰۰ هست.

- قیمت مناسب کنار موارد بالا باعث شده که این رستوران به یکی از بهترین گزینه‌ها برای هم‌نشینی با خانواده، دوستان و برگزاری دورهمی های شما تبدیل شود.

-  سالن VIP آن با داشتن ویدئو پروژکتور و پذیرایی خاص و ویژه، این امکان را برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات فراهم می‌کند تا جلسات کاری و مراسمات خودشان را در آنجا بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما