شناسهٔ خبر: 36978540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تابش: هجمه‌ها علیه سپاهان سازماندهی شده است

نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیرعامل باشگاه سپاهان از موارد متعددی چون هجمه‌های ایجاد شده علیه تیم و سرمربی تیم فوتبال سپاهان تا اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید.

صاحب‌خبر -

طی هفته‌های اخیر باشگاه سپاهان و به‌ویژه تیم فوتبال و سرمربی این تیم مورد هجمه‌های زیادی قرار گرفتند، هجمه‌هایی که ردپا درگذشته دارد اما این هفته‌ها پررنگ‌تر و صدای بی‌احترامی و حرمت‌شکنی‌ها بلندتر شده است.

مسعود تابش در گفت‌وگو با ایسنا، ابتدا در خصوص قرعه سپاهان در جام باشگاه‌های آسیا و لقب گرفتن گروه این تیم به «گروه مرگ» اظهار کرد: تیم‌ها بر اساس عملکرد سال‌های گذشته قضاوت می‌شوند. تمام گروه‌ها دشوار هستند، اما گروه سپاهان بر اساس نظر همگان، قرعه سخت‌تری است. تیم آماده است و امیدواریم با شرایط خوب در مسابقات شرکت کنیم. با توجه به تجربه‌های آسیایی‌مان امیدواریم بتوانیم از گروه صعود کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا تیم در نیم‌فصل تقویت خواهد شد یا خیر؟ گفت: زمانی که یک بازیکن دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی می‌شود، یک‌فصل به‌طور طبیعی از مسابقات دور می‌شود که متاسفانه آقایان نقی‌زاده و پورقاز دچار چنین مصدومیتی در تیم ما شده‌اند. می‌توانیم بازیکن جذب کنیم. البته هر دونفر آن‌ها بازیکنان خوبی هستند و فصل آینده را نیز با سپاهان قرارداد دارند. بنابراین موقتا از لیست ما خارج می‌شوند. البته هر زمانی که مصدومیت آن‌ها برطرف شد، به لیست بازیکنان بازخواهند گشت. امیدوارم هرچه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورند.

تابش به مصدومیت پورقاز اشاره و خاطرنشان کرد: پورقاز یکی از منظم‌ترین، بهترین و باکیفیت‌ترین بازیکنان ما بود و امیدواریم با برطرف شدن مصدومیت او سال آینده در ترکیب سپاهان باشد. نمی‌توانیم اکنون اسمی یا لیستی از بازیکنان مدنظرمان ارائه دهیم، بازی‌های ما در جریان است و تیم خوبی داریم.

وی در واکنش به اینکه برخی از بازیکنان علت کسب تساوی در سه دیدار را خستگی عنوان کرده بودند، گفت: تیم اصلا خسته نیست. تیم ما برابر شهرخودرو کیفیت خوبی داشت و بازی خوبی ارائه می‌داد، اما زمانی که بازیکن ما اخراج می‌شود و ۳۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی می‌کنیم، تساوی ما ربطی به خستگی ندارد. تیم ما سرحال است و اصلا خسته نیست و بازیکنان خوب زیادی داریم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: برای مثال در دفاع چپ تیم سعید آقایی که بازیکن خوبی است را در اختیار داریم، ضمن اینکه چند بازی است که شایان مصلح به زمین می‌رود که این بازیکن نیز عملکرد خوبی داشته است. بنابراین در هر پست بازیکنان خوبی داریم.

وی در واکنش به اتفاقات ایجاد شده در مشهد، اظهار کرد: از همکاران شما در مشهد گله‌مند هستیم. رفتار خبرنگاران مشهدی برای ما عجیب بود. میزبانی تیم شهرخودرو از تیم ما مشکلی نداشت و ما در مشهد هیچ زمانی مشکل نداشتیم. اما متاسفانه پس از بازی، خبرنگاران هجمه‌ای حتی علیه من ایجاد کردند و به جای سوال کردن ما را بازخواست می‌کردند.

تابش افزود: برخی دوستان از قوانین جدید داوری اطلاع ندارند. توصیه ما به دوستان مخصوصا خبرنگاران ورزشی مطالعه قوانین جدید داوری است. پس از بازی نظر کارشناسان متعدد داوری در برنامه‌های مختلف تلویزیونی یکی بود و به‌طورکلی به نظر می‌رسید ما نیز متضرر شده‌ایم.

وی تصریح کرد: برای مثال بر اساس نظر اکثر کارشناسان، محبی براثر سخت‌گیری بیش‌ازحد داور از زمین اخراج شد. البته ما به داوری هیچ اعتراضی نداریم و قصد ندارم در خصوص داوری صحبت کنم. خبرنگاران مشهدی به‌جای ایجاد چنین هجمه‌ای علیه تیم ما کمی قوانین داوری را مطالعه کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان، اضافه کرد: آن‌ها (خبرنگاران مشهدی) سوال نداشتند و به نظر می‌رسید در دادگاه هستیم. داوران جوان و تحصیل‌کرده‌اند و ما باید کمک کنیم تا شرایط بهتر شود.

وی همچنین به هجمه‌های ایجادشده علیه سرمربی تیم سپاهان اشاره کرد و گفت: در دیدار پرسپولیس و گل گهر که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد، درحالی‌که سپاهان طرفی از این بازی نبود، اما با کمال تعجب به سرمربی تیم ما فحاشی می‌شود. این مورد بسیار عجیب بود و در هیچ کجای دنیا چنین موردی را نمی‌بینیم. من از همه مسئولان فوتبال و کمیته‌های اخلاق و انضباطی می‌خواهم این موضوع را بررسی کنند که چرا باید در شهر دیگری و در بازی دو تیم دیگر به قلعه‌نویی توهین شود. حتی اگر سپاهان نیز طرفی از بازی بود، نباید به سرمربی ما فحاشی شود.

تابش اظهار کرد: در تمام ورزشگاه‌ها فحاشی علیه امیر قلعه‌نویی را می‌بینیم و گویا این یک پروژه است. این هجمه‌ سازماندهی شده است. چه دلیلی دارد در بازی که سپاهان طرفی از آن دیدار نیست علیه تیم ما و سرمربی فحاشی شود؟

مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به اظهارات مدیرعامل پرسپولیس که گفته بود در اصفهان سال گذشته ۱۶۰ هوادار پرسپولیس را غرق در خون کردند، اما حکم کمیته انضباطی چه بود؟ گفت: مایل به واکنش علیه صحبت‌های مدیرعامل باشگاه دیگر نیستم؛ اما ما هم در بازی رفت برابر پرسپولیس که در تهران برگزار شد، تیم و هوادارانمان اذیت شدند. در طول بازی مورد فحاشی قرار گرفتیم. در اصفهان نیز چه برخوردی باید با ما می‌شد؟ باشگاه سپاهان مبالغ سنگینی را به دلیل آن بازی جریمه شد و پرداختیم. در تهران هواداران ما بیشتر مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و مواردی پیش آمد که از گفتن آن شرم دارم. پاسخگوی اظهارات آقای انصاری‌فر خودشان باید باشند و من نمی‌توانم اظهار نظری در این مورد انجام دهم.

انتهای پیام

نظر شما