شناسهٔ خبر: 36971695 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

پایان شش سال ماموریت در مسکو | سنایی کلید سفارت را تحویل جلالی می‌دهد

مهدی سنایی در پایان دوره مسئولیت خود در سفارت ایران در مسکو در وزارت خارجه روسیه حضور یافت و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از کانال تلگرامی سفارت ایران در مسکو، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدارسیون روسیه در پایان ماموریت شش ساله خود با حضور در جمع خبرنگاران در وزارت خارجه روسیه به پرسش‌های آنها پاسخ گفت.

برجام، اعتراض‌های اخیر در ایران، روابط دو کشور ایران و روسیه در حوزه‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی و تحولات منطقه‌ای و جهانی محورهای عمده پرسش‌های طرح‌شده در این نشست خبری بود. سنایی در پایان از همکاری‌های وزارت خارجه روسیه و رسانه‌ای این کشور در مدت ماموریت خود تشکر و قدردانی کرد.

سفیر ایران در فدراسیون روسیه یکی از مشکل‌های امروز در روابط تهران و مسکو را این مساله دانست که بیشتر همکاری‌ها و توافق‌ها در سطح دولتی و میان دستگاه‌های دولتی است، در حالی که دو کشور به شدت به گسترش همکاری در بخش خصوصی و نهادهای مدنی یکدیگر برای آشنایی بیشتر دو ملت نیاز دارند.

کاظم جلالی، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ایران جانشین دکتر مهدی سنایی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه شده و به زودی ماموریت خود را در مسکو آغاز می‌کند.

نظر شما