شناسهٔ خبر: 36971470 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

عضو شورای اسلامی شهر تهران:

مهمترین تلاش شهرداری نگهداشت شهر در شرایط فعلی است/ دولت باید سهم خود را در حمل و نقل عمومی بپردازد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به این‌که درآمد شهرداری کاهش پیدا کرده ما در مدیریت شهری در تلاش هستیم تا در جهت نگهداشت شهر گام مؤثر برداریم تا مردم از این منظر متضرر نشوند.

صاحب‌خبر -

حجت نظری در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با ظرفیت حمل و نقل عمومی پایتخت با توجه به گرانی بنزین اظهار کرد: در شرایط فعلی چاره‌ای نداریم جز این‌که با دولت رایزنی جدی انجام دهیم تا سهم حمل و نقل عمومی که تا به امروز پرداخت نشده را پرداخت کند.

وی با بیان این‌که حوزه حمل و نقل پایتخت زمانی سامان خواهد یافت که دولت سهم خود را بپردازد، گفت: با کاهش درآمد شهرداری و عدم شهرفروشی و مازاد تراکم، ما در مدیریت شهری در تلاش هستیم تا بیشتر به‌سمت نگهداشت شهر پیش برویم و اموری همچون جمع‌آوری پسماند، لکه‌گیری معابر و ...را در اولویت قرار دهیم تا شهروندان از این منظر متضرر نشوند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: توسعه حل و نقل عمومی به‌واسطه تحریم‌ها دچار مشکل شده و با توجه به نبود درآمد کافی بدون کمک دولت راه به جایی نخواهیم برد.

نظری افزود: شهرداری و شورا به‌دنبال آن هستند تا از طریق فاینانس و بازشدن اعتبارات خارجی به خرید واگن و لکوموتیو برای مترو اقدام کنند و در این راستا امیدواریم دولت با اقدامات تسهیل‌گرانه نسبت به تسریع در این روند ما را یاری کند.

انتهای پیام/4105/

نظر شما