شناسهٔ خبر: 36971211 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز در گفت‌وگو با میزان مطرح کرد

جذب ۵۰۰ نفر از شهروندان در سامانه سجام به منظور انعکاس نارسایی‌ها، آسیب‌های اجتماعی و کم کاری دستگاه‌های اجرایی

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با دستگاه‌های اجرایی در راستای استفاده از ظرفیت‌های مشترک بین دستگاهی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف خبر داد.

صاحب‌خبر -

جعفر داراب خانی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از پیگیری برنامه پیشگیری از خشونت و تهیه طرح جامع پیشگیری از خشونت در استان البرز خبر داد و بیان کرد: کارگاه آموزشی مهارت‌های اجتماعی پایه ویژه مربیان مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی برگزار شد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: عملیاتی کردن آیین نامه مراقبت بعد از خروج معتادان و ارائه گزارش‌های ادواری از روند پیشرفت آن به صورت منظم مورد پیگیری قرار گرفت.

وی در ادامه از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با دستگاه‌های اجرایی در راستای استفاده از ظرفیت‌های مشترک بین دستگاهی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف خبر داد و عنوان کرد: ۵۰۰ نفر از شهروندان به عنوان دیده بانان پیشگیری به منظور انعکاس نارسایی‌ها و آسیب‌های اجتماعی و کم کاری دستگاه‌های اجرایی در این زمینه و بارگذاری گزارشات در بستر سامانه سجام جذب شدند.
 
بیشتر بخوانید:
داراب خانی با اشاره به استفاده از ظرفیت سازمان‌ها و نهاد‌های غیردولتی و ایجاد شبکه سازی در راستای اجرای برنامه‌های پیشگیرانه در استان البرز، اظهار کرد: در اجرای طرح توانمندسازی دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش استان البرز مشارکت به عمل آمد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز اذعان کرد: پیامک‌هایی با مضمون تحکیم بنیان خانواده به عموم شهروندان ارسال شد و همچنین بروشور‌هایی نیز با مضمون صیانت از خانواده نهیه، تولید و توزیع شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های ابلاغی شورای اجتماعی کشور در سه حوزه پیشگیری از طلاق، مبارزه با مفاسد اخلاقی و پیشگیری از اعتیاد خبر داد و عنوان کرد: کارگاه‌های ارتقاء مهارت ارتباطی مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی ویژه زوجین در شرف ازدواج برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما