شناسهٔ خبر: 36970275 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

هرجا به جوانان انقلابی و متخصص تکیه کردیم پیروز شدیم/ مجلس در نحو‌‌ه‌ی اجرای قانون با کسی تعارف ندارد

محمداسماعیل سعیدی با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان، تمکین مسوولان از آن را وظیفه و عاملی برای بهبود وضعیت نامساعد کنونی کشور دانست.

صاحب‌خبر -

خنثی‌سازی تحریم‌های غربی‌ها در گرو به کارگیری جوانان متخصص در پست‌های مدیریتی کشور استمحمداسماعیل سعیدی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به مشکلات جاری کشور خصوصا در بخش اقتصادی، اظهار داشت: ضعف در مدیریت، عدم برنامه‌ریزی و بی‌انگیزه بودن برخی مسوولان باعث شده تا آنها در انجام وظایف محوله‌شان موفق نباشند؛ وظایفی که اگر به خوبی انجام شده بود، ما شاهد وضعیت نامساعد کشور نبودیم.

وی با اشاره به تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان، اجرای دقیق و صحیح آن را امری ضروری عنوان کرد و افزود: مجلس در تصویب قانون و در نحوه اجرای آن با کسی تعارف ندارد؛ لذا مدیران و مسوولان که مشمول این قانون شده‌اند باید هرچه زودتر بروند تا عرصه برای حضور جوانان خلاق، متخصص و کارآمد مهیا شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با توجه به این نکته که برخی مسوولان همزمان چند پست مدیریتی را اشغال کرده‌اند، گفت: در کشور ما قحط‌الرجال آمده که دولت پست‌های مدیریتی و اثرگذار را به تعدادی معدود و آنهم سالخورده محول می‌کند؟

این مقام مسوول با اشاره به نقش مهم رزمندگان جوان در پیروزی جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: کسانی که نسبت به استعدادها و تخصص‌های جوانان بی‌توجه و بی‌اعتماد هستند، کارنامه نسل جوان در دوران دفاع مقدس را مطالعه کنند؛ لذا هرجا که به جوان انقلابی، متخصص و پرانگیزه کارها محول شود، پیروزی و موفقیت از آن ما خواهد بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما