شناسهٔ خبر: 36969639 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

ابعاد جدید از خودکشی عجیب داور لیگ برتر ایران

باشگاه خبرنگاران

ابعاد جدیدی از خودکشی مهرداد نجفی کمک داور کشورمان به دست آمده است.

صاحب‌خبر -
خبر شوکه کننده خودکشی مهرداد نجفی کمکم داور لیگ برتر فوتبال کشورمان شوک عجیبی به فوتبال و علی الخصوص جامعه داوری کشورمان وارد کرد است. برادر این کمک داور عصر امروز در صحبت هایی جنجالی به اظهار نطر پیرامون این موضوع پرداخته است. حمید نجفی، برادر این کمک داور در این باره گفت: مهرداد از روز گذشته دچار این مشکل (خودکشی) شده است. او ناراحت بود و پیش از این اقدام هم نامه‌ای را نوشته و از خود به جا گذاشته بود و در این نامه نوشته است: «آقای ممبینی! شما را به خدا واگذار می‌کنم».
وی درباره اینکه آیا علت ناراحتی او و خودکشی‌اش به دلیل قضاوت نکردن است، اظهار داشت: او از این اتفاقات ناراحت بود و بارها نزد من می‌آمد تا با هم صحبت کنیم. همیشه می‌گفت چه کار کنم و مشکلم را به چه کسی بگویم. می‌گفت من این همه سال زحمت کشیدم و حالا به من قضاوت نمی‌دهند. از او خواستم درباره مشکلی که دارد با آقای اصفهانیان صحبت کنم، اما اجازه نداد و گفت نمی‌خواهم با روابط قضاوت بگیرم و باید روی پای خودم بایستم.
 
نجفی خاطرنشان کرد: از جامعه داوری فوتبال، آقایان خسروی و اصفهانیان همیشه به مهرداد لطف داشتند. با این حال او از نظر روحی به هم ریخته بود و حتی می‌خواست شغل دیگری را راه‌اندازی کند، اما شرایط روحی‌اش اجازه نداد.
 
وی درباره شرایط فعلی برادرش گفت: خدا را شکر او تازه چشم‌هایش را باز کرده است، اما شرایط ریه‌‌اش خوب نیست و هوشیاری‌اش هم دچار نوسان است. امیدوارم زودتر وضعیت خوبی پیدا کند.
 
به گزارش رکنا، همچنین یکی از دوستان نزدیک این کمک داور به خبرنگار رکنا گفت: بله متاسفانه خبر خودکشی مهرداد برای همه ما بسیار ناراحت کننده بود. مخصوصا برای کسانی که او را از نزدیک می شناسند؛ چرا که او فردی بسار مهربان و اهل هنر بود. در واقع هیچ گونه آثاری از افسردگی در او دیده نمی شد و خبر خودکشی او به معنای واقعی کلمه شوکه کننده بود.
 
این داور با سابقه کشورمان که دوست نداشت نامی از او برده شود در ادامه اظهار داشت: متاسفانه ظاهرا مهرداد نجفی با مصرف قرص دست به خودکشی زده و در حال حاضر در بیمارستان زنجان است و پزشکان معتقدند که حتی در صورت بازگشت به زندگی نیز احتمال کمی وجود دارد که او سلامتی کامل خود را پیدا کند.

برچسب‌ها:

نظر شما