شناسهٔ خبر: 36967776 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سرلشکر صفوی:

امریکا از منطقه غرب آسیا فرار خواهد کرد

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -
سرویس سیاسی جوان آنلاین: دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه هوشمندی ملت‌های منطقه ایالات متحده را به شکست خواهد کشاند، گفت: اطمینان می‌دهم که امریکا به زودی از منطقه غرب آسیا پا به فرار خواهد گذاشت و ملت سوریه امریکایی‌ها را از کشورشان بیرون خواهند کرد.
به گزارش فارس، سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در یادواره شهدای تیپ نیرو‌های ویژه صابرین که در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه یک نیروی پرافتخار است که حضوری جدی در میدان دارد. بهترین و پاک‌ترین فرزندان این ملت در ۴۰سال گذشته جانشان را در راه دفاع از ملت و امنیت ملی داده‌اند.
وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام برای حفظ امنیت داخلی تلاش زیادی کردند و شهدای زیادی در این زمینه تقدیم شده‌اند، ادامه داد: تیپ نیرو‌های ویژه صابرین شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده است. تیپ نیرو‌های ویژه صابرین بهترین نیروی عملیاتی نیروی زمینی سپاه است که با قدرت در مقابل تروریست‌ها از جمله پژاک و جیش‌الظلم ایستاده است. امنیت ما در همه مناطق مختلف کشور از جمله شمال غرب و جنوب شرق مناسب و قابل قبول است و این مرهون ایستادگی رزمندگان و خصوصاً تیپ نیرو‌های ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه است. دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان نقش آفرینی رزمندگان اسلام در حفظ امنیت ملی، اضافه کرد: نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق و شمال غرب و مجموعا کل کشور عظمت ملت ایران در مقابل نیرو‌های مزدور امریکا و رژیم صهیونیستی را ارتقا داده است.
وی اظهار داشت: من به شما اطمینان می‌دهم به زودی امریکا از منطقه غرب آسیا پا به فرار خواهد گذاشت و ملت سوریه امریکایی‌ها را از کشورشان بیرون خواهد کرد و هوشمندی ملت‌های منطقه ایالات متحده را به شکست خواهد کشاند.

برچسب‌ها:

نظر شما