شناسهٔ خبر: 36967449 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کسب نهمین برد متوالی برای بانوان فوتبالیست کردستانی در لیگ برتر

تیم فوتبال بانوان کردستان در هفته نهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور میزبان تیم هیات فوتبال استان البرز بود و در پایان این بازی توانست این تیم را با نتیجه 4 بر 0 شکست دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور روز جمعه 22 آذرماه با برگزاری دیدارهای این هفته در شهرهای مختلف پیگیری شد و بانوان کردستانی در دیداری برتر تیم البرزی را روانه خانه کرد.

فوتبالیست‌های تیم وچان کردستان در این دیدار با به ثمر رساندن چهار گل بدون دریافت گلی از سوی تیم میهمان رکورد بازی بدون شکست و بدون گل خورده خود تا هفته نهم را حفظ کردند.

الهام فرهمند یک گل و فاطمه خرمی سه گل برای تیم وچان در این دیدار به ثمر رساندند.

نماینده کردستان هم اکنون در جدول رده‌بندی 27 امتیازی است و با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهرداری بم در جایگاه دوم قرار دارد.
فاطمه صادقی، سرشین کمانگر، فاطمه مخدومی، زهره جلالی، سمیرا محمودپور، بینا کریمی، زهرا فتاحی‌فر، هلاله عبدالهی، سمیه خرمی، زهرا خواجوی، زهرا موسی‌زاده، غزاله بنی‌طالبی، فاطمه امیری، فاطمه قاسمی، الهام فرهمند، فروغ موری، شیوا فاضلی، فاطمه شبان، آریسا رودباری، ثمین آهنی‌جان، ریحانه خادمی و فاطمه حاج امینی بازیکنان تیم وچان کردستان هستند که در فصل جدید با سرپرستی شرمین رحمتی و سرمربیگری سمیه شهبازی و مربیگری راشین حمیدی و زهرا طلایی به مصاف حریفان خود می‌روند.

انتهای پیام/76/2330

نظر شما