شناسهٔ خبر: 36963956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مردم برای مجلس کارآمد نمایندگان شایسته انتخاب کنند

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس افزود: در نظام مقدس جمهوری

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم با شرکت در انتخابات، سرنوشت خویش را تعیین می‌کنند.
وی اظهار داشت: امروز جامعه به مجلس کارآمد و انقلابی نیاز دارد، اگر از شرایط موجود گلایه داریم باید وضعیت را به دست خود تغییر دهیم.
محمودی با اشاره به تلاش استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در دلسرد کردن مردم از شرایط کشور، خاطرنشان کرد : آمریکا و کشورهای غربی تلاش دارند تا با حمایت از اشرار و فتنه گران و با استفاده از رسانه‌ها به نظام دروغ بسته و تهمت بزند و با شایعه‌پراکنی یأس و ناامیدی را در جامعه رواج دهند.
وی تاکید کرد: دشمنان قسم خورده نظام باید بدانند همانگونه که در۴۰ سال پس از انقلاب، به واسطه حضور مردم در صحنه نتوانستند به این ملت ضربه‌ای وارد کنند، بی شک این بار نیز با وجود نارضایتی از برخی مدیران، مردم هرگز فریب مکر و حیله آمریکا را نخورده و همچون گذشته بر دهان آمریکا و نفوذی‌های آنان می‌کوبند.

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از خطبه‌ های نماز جمعه با اشاره به هوشیاری مردم در جدا کردن صف اعتراض خود از اغتشاشگران گفت: مسئولان باید از مردم صبور، انقلابی و وظیفه شناس که به سرعت صف خود را از اشرار جدا کردند، تقدیر کنند.
وی افزود: بی‌شک اگر فرمایشات و موضع‌گیری رهبر معظم انقلاب در خصوص افزایش قیمت بنزین نبود، آینده نامعلومی در انتظار کشور بود ولی مسئولان باید توجه کنند که ایشان فرمودند گرانی بنزین نباید بر قیمت سایر اجناس تاثیر بگذارد.
محمودی یادآور شد: دولت و مجلس امروز باید توضیح دهند که آیا خواسته رهبر معظم انقلاب در جلوگیری از افزایش قیمت کالاها محقق شده است.

انتهای پیام

نظر شما