شناسهٔ خبر: 36961178 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس مجمع عالی نخبگان مازندران:

استعداد نخبه پروری در مازندران دوبرابر میانگین کشوری است

ساری - رئیس مجمع عالی نخبگان مازندران گفت: استعداد نخبگی و نخبه پروری در مازندران دو برابر میانگین کشوری است و باید توجه به نخبه پروری را سرلوحه کار قرار دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، یوسفعلی جوانی پیش ازظهر جمعه در دیدار مجمع عالی نخبگان استان با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: فعالیت مجمع عالی نخبگان برای رشد کشو نیاز است و باید از ظرفیت نخبگان در همه زمینه ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه مجمع نخبگان مازندران در ۹ منطقه شعبه دارد و هر منطقه منطقه از رئیس، معاونت و معاونت کمیته ها تشکیل شده است و در مجموع در مازندران ۴۰ کمیته نخبگان داریم افزود: نگاه مجمع به کلیه استعدادهای صنفی، دانشجویی و هر استعداد دیگر در هر رشته است زیرا برای رشد باید به تمام زمینه ها نگاه کرد.

وی با بیان اینکه در مازندران استعداد نخبگی دو برابر میانگین نخبی کشور است گفت: هر کسی که داری نخبگی در هر زمینه ای است باید نقشی در کشور و مسئولیتی داشته باشد زیرا جامعه آن را پرورش داده و باید سهمش را ایفا کند.

جوانی ادامه داد: اگر برای نخبگان خرج کنیم و بعد از به بار نشستن به خارج از کشور روند، تمام زحمات از بین می رود و اگر قرار است به نخبه پروری بپردازیم باید اول اخلاق را رعایت کنیم.

رئیس مجمع عالی نخبگان مازندران تصریح کرد: در حال حاضر برخی از نخبگان به دلیل آنکه در جایگاه واقعی خود نیستند، دلسرد شده اند و به کنار رفته اند و باید به این قشر توجه بیشتری کنیم.

وی از برگزاری بزرگترین همایش تجلیل از نخبگان همزمان با بهمن ماه در ساری خبر داد و گفت:ما باید از نخبگان تجلیل کنیم و به نخبه پروری بپردازیم.

نظر شما