شناسهٔ خبر: 36961111 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سولسشر: منچستریونایتد به دو یا سه خرید نیاز دارد؛ گرین‌وود از رونی هم بهتر است!

مربی منچستریونایتد از نیاز این باشگاه به بازیکنان جدید خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، اوله‌گونار سولسشر پس از هفته فوق‌العاده‌ای که در لیگ برتر انگلیس گذراند و به طرزی غیرمنتظره مقابل تاتنهام و منچسترسیتی پیروز شد از نیاز این باشگاه به 2 یا 3 خرید در پنجره زمستانی پرده برداشت.

سایت گل یکی از گزینه‌های احتمالی یونایتد را ستاره اتریشی سالزبورگ بیان کرد اما به نظر می‌رسد «ارلینگ هالند» به درهای باشگاه دورتموند آلمان نزدیک‌تر باشد.

در هفته‌ای که گذشت من‌یونایتد با جوانان خود مقابل تاتنهام مورینیو و من‌سیتی پپ با اقتدار و دیداری جذاب به برتری رسید. شب گذشته نیز در بازی انتهایی مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل آلکمار به برتری 4 بر صفر رسید.

سولسشر در نشست خبری پس از بازی مقابل آلکمار به درخشش «میسون گرین‌وود» اشاره کرد. ستاره 18 ساله و 72 روز یونایتد اکنون با 5 گل در لیگ اروپا آقای‌گل است.

وی اظهار داشت:‌ چیزی جدیدی نیست، قبلا هم گرین‌وود اینگونه بوده و در خصوص حرف زدم. چیزی که به نظر می‌رسد فردا هم در تمرینات او گل‌های بیشتری به ثمر خواهد رساند. میسون وقتی به دروازه‌ نزدیک می‌شود خطرناک است، هم پای چپ ، هم پای راست و یک کابوس برای مدافعان است و در قدرت سرزنی هم دارد پیشرفت می‌کند. 

سولسشر ادامه داد: من مهاجمان خوبی دیدم حتی با رونی بازی کردم ولی چیزی که گرین‌وود دارد را تاکنون ندیده‌ام.

انتهای پیام/

نظر شما