شناسهٔ خبر: 36960510 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند میاندوآبی اهدا شد

مهاباد- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: ۱۱ سری جهیزیه به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال توسط مراکز نیکوکاری به نوعروسان مددجوی این شهرستان اهدا شد.

صاحب‌خبر -

رسول بخشی روز جمعه در مراسم اهدای این جهیزیه‌ها اظهار داشت: جهیزیه‌های اهدایی شامل یخچال، فرش و دیگر لوازم ضروری منزل به همت خیران در سه مرکز نیکوکاری این شهرستان تهیه شده بود.

وی با اشاره به اینکه امسال همچنین ۱۵ میلیارد ریال به صورت کمک‌های نقدی و غیرنقدی در مراکز نیکوکاری این شهرستان جمع‌آوری شده‌است، افزود: سه هزار و ۲۵۰ نفر از نیازمندان این شهرستان از این کمک‌ها در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به راه‌اندازی و فعالیت ۱۰ مرکز و ۲۳ واحد نیکوکاری در این شهرستان، بیان کرد: امسال میزان کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری نسبت به سال گذشته ۶۸ درصد رشد داشته‌است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: در بیشتر محله‌های میاندوآب واحد نیکوکاری راه‌اندازی شده‌است و خیران با مساعدت و تشخیص خود به نیازمندان هر محله کمک اهدا می‌کنند.

«بخشی» بیان کرد: در سال‌جاری برای ۶۴ نوعروس زیرپوشش این نهاد یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه از منابع امدادی اهدا شده‌است.

وی با بیان اینکه همچنین برای پنج نفر داماد نیز ۱۰۰ میلیون ریال هدیه دامادی اهدا شده‌، افزود: علاوه بر این به ۶۸۰ نفر از افراد نیازمند غیرمددجو که به این نهاد مراجعه کردند نیز یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال مساعدت و کمک شده‌است.

وی اظهار داشت: برای ۴۴ خانوار زیرپوشش نیز لوازم ضروری زندگی از جمله تلویزیون و بخاری‌گازی با هزینه ۴۰۰ میلیون ریال مساعدت شده‌است.

چهار هزار و ۷۴۴ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۹ هزار و ۴۸۸ نفر در این شهرستان زیرپوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) هستند.

نظر شما