شناسهٔ خبر: 36960498 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

نقطه عطف برای بازگشت استراماچونی به ایران از دید نشریه ایتالیایی

یک نشریه ایتالیایی معتقد است یک مورد خاص نقطه عطفی در تصمیم استراماچونی برای بازگشت به استقلال بوده است.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| بر اساس گزارش نشریه ایتالیایی «کوریره دلا سرا»، بازگشت آندره‌آ استراماچونی به ایران نزدیک است. در این گزارش آمده است: فصلی جدید ممکن است در داستان استراماچونی پس از فسخ یک‌جانبه قرادادش با استقلال و بازگشتش به رم رقم بخورد، تیمی که سرمربی پیشین اینتر آن را پس از شروعی دشوار (دو تساوی و سه شکست)، به لطف 9 پیروزی از 10 بازی به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران رساند.

 

در ادامه این گزارش می‌خوانیم: استراماچونی که خود را در قلب هواداران این تیم دولتی جای کرده‌، پس از اعتراض هواداران استقلال (به مدیران باشگاه و وزارت ورزش) آماده بازگشت به تهران است. بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده‌ایم، نقطه عطف (برای استراماچونی به منظور بازگشت به استقلال) پس از استعفای مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال رقم خورد. وزارت خارجه ایران دست به کار شده و با جوزپه پرونه، سفیر ایتالیا در تهران تماس گرفته تا به خاطر تحریم‌های بین‌المللی که علیه ایران وجود دارد، راه‌حلی برای پرداخت قانونی دستمزد این سرمربی ایتالیایی پیدا کنند.

 

در ادامه آمده است: همه این تلاش‌ها برای غلبه بر مشکلاتی است که استراماچونی را مجبور کرده بود طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) قراردادش را یک‌جانبه با این باشگاه فسخ کند. حالا می‌توان گفت که می‌شود تا ساعاتی دیگر این موضوع رنگ واقعیت به خود بگیرد. بنابراین این سرمربی ایتالیایی دوباره می‌تواند ماجراجویی‌اش در آسیا در تیمی که آخرین قهرمانی‌اش مربوط به 6 سال قبل بود را از سربگیرد و هواداران استقلال هم می‌توانند به رویای خود بازگردند.

 

این نشریه ایتالیایی در حالی از استعفای هیئت مدیره استقلال نوشته که فقط امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه از سمت خود استعفا کرد و اعضای هیئت مدیره همچنان به فعالیت خودشان ادامه می‌دهند.

 

منبع: تسنیم

 

نظر شما