شناسهٔ خبر: 36960122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کتابخوانان و پژوهشگران حوزه کودک و نوجوان تالش تجلیل شدند

آستارا - ایرنا - غزل شریفی، گلسا زینالی و پرنیان قربانی به عنوان اعضای کتابخوان، کیارش صمدی عضو پژوهشگر و ابریشم فیروزمند مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش به مناسبت هفته پژوهش تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

فرماندار تالش عصر پنجشنبه در آئین تجلیل از کتابخوانان و پژوهشگران حوزه کودک و نوجوان در فرمانداری این شهرستان گفت: کسب بالاترین رتبه مطالعه و فعالیت های کتاب محور و برگزیده کتابخوانی شدن در سطح کشور افتخاری برای تجلیل شوندگان است.

سید عیسی مهدوی افزود: مطالعه و انس با کتاب تاثیرات مفیدی برای آحاد جامعه دارد و طرح های ترویج فرهنگ کتابخوانی باید با قوت و جدیت و با خلاقیت های نو در تالش اجرا شود.

شهلا ابراهیمی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش نیز گفت: دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش ۱۸ هزار جلد کتاب و بیش از سه هزار و ۲۰۰ عضو دارند و محور فعالیت کانون ها پرورش خلاقیت و فعالیت های کتاب محور است.

وی افزود: کیارش صمدی عضو نوجوان کانون تالش در کارگاه های تحقیق و پژوهش کانون به موضوع تاثیر رابطه پدران و پسران در بین نوجوانان ۱۴ تا ۱۶ ساله پرداخته بود و تحقیق وی به جهت دربرگیری مسائل روز مورد توجه قرار گرفت.

صمدی نیز در این آئین گفت: نفوذ والدین در بین کودکان و نوجوانان در موقعیت اجتماعی، وضع اقتصادی، افکار و عقاید، آداب و رسوم، تربیت، رفتار و رشد عاطفی نوجوانان تاثیر زیادی دارد.

۲۲ تا ۲۹ آذرماه هفته پژوهش است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

نظر شما