شناسهٔ خبر: 36958055 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بختیار: دغدغه کاندیداهای انتخابات حل مشکلات مردم باشد/ مردم به شعارها رأی نمی‌دهند

71560

رئیس فراکسیون پاسخگوی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در انتخابات پیش رو باید بر اساس واقعیت‌ها با مردم صحبت کرد و مردم نیز بر اساس شعارها تصمیم نخواهند گرفت.

صاحب‌خبر -

علی بختیار در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن ارزیابی خود از انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: کاندیداهای انتخابات باید اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و به دور از تخریب وارد عرصه انتخابات شوند. امروز شرایط جامعه به گونه ای است که بار فشار اقتصادی بر دوش مردم است و کاندیداها باید به دنبال ارائه برنامه هایی برای عبور کشور از این شرایط سخت باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: هر طیفی که امروز عملکرد دولت و مجلس را مورد انتقاد قرار می دهد در گام اول خود باید پاسخگو باشد که اگر امور در دست آنان بود چه کاری می توانستند برای بهبود شرایط انجام دهند. عده ای امروز منتقد هستند که مجلس در خصوص بحث اصلاح قیمت بنزین کوتاه آمده اما باید خود پاسخگو باشند که اگر در چنین شرایطی بودند چه می کردند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس تصریح کرد: شاید در این دوره در برخی از مسائل جایگاه مجلس تضعیف شده است و مجلس از برخی مواضع خود کوتاه آمده اما در گام اول رئیس مجلس در این خصوص نقش داشته است.

وی در ادامه تاکید کرد: در انتخابات پیش رو باید بر اساس واقعیت ها با مردم صحبت کرد و مردم نیز بر اساس شعارها تصمیم نخواهند گرفت. هدف دولت و مجلس در این دوره کنار زدن تحریم ها و ایجاد فرصت برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی و توسعه کشور بود اما در نهایت با بدعهدی آمریکایی ها مواجه شدیم.

رئیس فراکسیون پاسخگوی مجلس در ادامه با اشاره به عملکرد مجلس و دولت در این دوره، بیان کرد: امروز دیگر تحت تحریم های سازمان ملل نبوده و دیگر جهان ما را به عنوان یک تهدید تلقی نمی کند. اما تحریم های اقتصادی آمریکا تاثیر خود را بر معیشت مردم گذاشته است.

وی افزود: در شرایط امروز جامعه بنظر می رسد به جای اینکه برخی از جریانات برای رفع مشکلات مردم به میدان آمده باشند، در تکاپوی کسب رای هستند. کاندیداها باید به دنبال ارائه برنامه های خود برای حل مشکلات مردم باشند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه با اشاره به این که در دوره  تحریم های قبلی نیز کشور در دست منتقدین امروز بوده، اظهار کرد: ما شاهد بودیم که در دوران تحریم های قبلی که حتی به شدت امروز نبود، کشور در دست طیف مقابل که امروز منتقد است، بوده و درآن دوران نیز شرایط مردم به اندازه امروز سخت بود. نقد کردن همواره خوب است اما نباید به دنبال تخریب باشیم.

بختیار در پایان افزود: توصیه بنده به همه جریانات سیاسی این است که به دنبال ارائه برنامه هایی برای حل مشکلات مردم باشند.

انتهای پیام

نظر شما