شناسهٔ خبر: 36957145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اعلام آمادگی اداره کل ثبت اسناد برای رسیدگی قانونی به مشکلات ثبتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان در خصوص رسیدگی قانونی به مشکلات و مسائل ثبتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام آمادگی کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، علی بهبهانی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان در جلسه مشترک با حضور مدیران و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اهمیت وظایف و مسئولیت‌های دانشگاه علوم پزشکی، حوزه فعالیت‌های این نهاد علمی را بسیار گسترده عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات مجموعه علوم پزشکی نقش بسزایی در حوزه پیشگیری، درمان، سلامتی، دارو و غذای افراد جامعه دارد، از آمادگی ثبت اسناد و املاک برای رسیدگی قانونی به مشکلات ثبتی این نهاد در راستای کمک به اهداف درمانی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.
 

دکتر طاهره چنگیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضمن تقدیر از همکاری خوب مجموعه ثبت اسناد و املاک با این دانشگاه در رابطه با انجام امور ثبتی این دانشگاه  ابراز امیدواری کرد: با نگاه مثبت و خیرخواهانه مدیر کل ثبت اسناد و املاک، انشاالله از این پس شاهد تقویت همکاری ثبت اسناد با مجموعه علوم پزشکی هستیم.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد فهرست کلیه اموال و املاک مربوط به دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان به وسیله آن دانشگاه تهیه و برای مستندسازی و صدور اسناد کاداستری به اداره کل ثبت اسناد و املاک تحویل تا با توجه به راهکار‌ها و مقررات موجود و براساس جدول زمان بندی، اقدامات لازم معمول شود.

انتهای پیام/

نظر شما