شناسهٔ خبر: 36957126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

راه‌اندازی کانون خادمیاری در مرکز نیکوکاری شهدای کمربندی غربی ساری

کانون خادمیاری باهدف خدمت به محرومین و نیازمندان توسط خادمیاران و به نیت امام رضا (علیه‌السلام) در مرکز نیکوکاری شهدای کمربندی غربی شهرستان ساری راه‌اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، نشست مسئولین کانون مرکزی خادمیاری شهرستان ساری در مرکز نیکوکاری شهدای کمربندی غربی مرکز مازندران برگزار شد.

«سید تقی رکابی» در ابتدای این نشست ضمن برشمردن فعالیت‌های مرکز نیکوکاری شهدای کمربندی غربی شهرستان ساری، اطلاعاتی از آخرین وضعیت این مرکز و میزان ریالی خدمت به محرومین بیان کرد.

 

مسئول مرکز نیکوکاری شهدای کمربندی غربی شهرستان ساری بابیان اینکه خدمت به محرومین و نیازمندان در این مرکز توسط خادمیاران و به نیت امام رضا (علیه‌السلام) صورت می‌گیرد، گفت: کمک‌های مردمی و خیرین که در این مرکز دریافت می‌شود به همت خادمیاران بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

«سید جمال احمدی» در ادامه این نشست بابیان اینکه سه هزار و 400 نفر از ساری در سامانه خادمیاری آستان قدیس نام‌نویسی کردند، افزود: تاکنون شیفت حرم برای یک هزار و 800 نفر از خادمیاران ساروی محقق شده است.

 

مسئول جذب خادمیاران کانون مرکزی خادمیاری شهرستان ساری با اشاره به اهداف خادمیاری و نحوه خدمت خادمیاران، اظهار کرد: خادمیاران ساروی در 32 کانون تخصصی و 50 کانون محلی (مساجد) در راستای رفع محرومیت در ساری و روستاهای این شهرستان فعالیت دارند.

 

احمدی با اشاره به اهداف آستان قدس رضوی و منویات امام خمینی (رحمت‌الله علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در حمایت از مستضعفین و اهمیت محرومیت‌زدایی، ابراز امیدواری کرد فعالیت‌های حوزه خادمیاری برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهره بردن جامعه هدف از برکات امام رضا (علیه‌السلام) بیش‌ازپیش استمرار و تداوم داشته باشد.

 

به گزارش شبستان، ابلاغ مسئولیت کانون خادمیاری مرکز نیکوکاری شهدای کمربندی غربی شهرستان ساری در این نشست به سرکار خانم «اسدی» تقدیم شد.

نظر شما