شناسهٔ خبر: 36956928 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری با شکوه کنگره 1500 شهید سبب ترویج فرهنگ ایثار می‌شود

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: برگزاری با شکوه کنگره 1500 شهید در این استان، زینت بخش فضای فرهنگی استان است و سبب تریوج فرهنگ ایثار در جامعه می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده عصر امروز در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی مسجد جامع بندرعباس برای برگزاری کنگره 1500 شهید هرمزگان که قرار است از اول تا پنجم دی ماه امسال برگزار شود، اظهار کرد: شهدا چشم و چراغ این کشور هستند و بزرگداشت آنان سبب تریوج فرهنگ ایثار در جامعه می شود.

وی با بیان این که توفیق ما در امور مختلف در گروی توجه به اندیشه متعالی شهیدان در دوره‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: عظمت جمهوری اسلامی ایران و اقتدار امروز کشورمان را از رشادت‌های شهدا در دوران دفاع مقدس و پس از آن داریم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بر ضرورت برگزاری با شکوه کنگره 1500 شهید هرمزگان تأکید کرد و گفت: در میان برخی از شهدای هرمزگان، شهدای دریایی وجود دارند که در نبرد مستقیم با آمریکای جهانخوار راه رسیدن به خدا را پیموده‌اند و عظمت این شهیدان می‌بایست به خوبی برای جامعه تبیین شود.

عبادی‌زاده تصریح کرد: خانواده مکرم شهدا پس از شهیدان، یادگاران ارزشمند آنان هستند و باید به بهترین شکل ممکن تکریم شوند.

امام جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به ضرورت پرداختن مستمر به سیره و روش شهدا و گرامی‌داشت یاد آنان در مناطق مختلف استان، از اقدامات جهادی صورت گرفته به موازات برگزاری این یادواره نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام/3264

نظر شما