شناسهٔ خبر: 36956798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طرح عظیم نهج‌البلاغه خوانی در مساجد اردبیل

رئیس بنیاد نهج‌البلاغه اردبیل گفت: طرح عظیم نهج‌البلاغه‌خوانی در مساجد شهر اردبیل آغاز شد

صاحب‌خبر -

رحیم انور  در جلسه  توجیهی طرح نهج ابلاغه خوانی عنوان کرد: طرح عظیم نهج‌البلاغه‌خوانی در مساجد شهر اردبیل با عنوان یکشنبه‌ها با نهج‌البلاغه آغاز شده که در آینده‌ای نزدیک در مساجد سراسر استان اجراء خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بنیاد نهج‌البلاغه استان اردبیل با مجوز بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه کشور از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در استان آغاز کرد، افزود: تاکنون  ۷ دوره تربیت مربی نهج‌البلاغه با شرکت بیش از ۶۰۰ نفر از خواهران و برادران علاقمند برگزار شده که تعدادی از این‌ افراد هم‌اکنون به عنوان مربیان محافل انس با نهج‌البلاغه و مدرس دانشگاه در خدمت عاشقان امیرالمومنان(ع) هستند..

رییس بنیاد نهج‌البلاغه اردبیل ادامه داد: ۲۲ محفل انس با نهج‌البلاغه در مساجد شهر اردبیل به صورت هفتگی دایر است و به‌طور میانگین در هر هفته یک‌هزار نفر در این محافل، پای درس نهج‌البلاغه نشسته و روح و جان خود را با افکار نورانی نهج‌البلاغه صیقل می‌دهند.

وی از راه اندازی کتابخانه تخصصی حضرت علی(ع) خبر داد و گفت: ۲۶ هزار عنوان کتاب تخصصی شامل کتب حدیث، شروح نهج‌البلاغه و... به‌صورت دیجیتالی و بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب به‌صورت حضوری در کتابخانه امیرالمومنین(ع) بنیاد نهج‌البلاغه اردبیل در اختیار علاقمندان، محققان و پژوهشگران قرار دارد

نظر شما