شناسهٔ خبر: 36956517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هشت هزار واحد مسکن مهر در گلبهار نیمه تمام است

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: تاکنون ۳۱ هزار و ۳۶۰ واحد مسکن مهر در گلبهار افتتاح شده و ساخت هشت هزار و ۴۷۳ واحد دیگر در حال انجام است که یکهزار و ۴۵۰ واحد از این تعداد دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

شرکت عمران شهر جدید گلبهار روز پنجشنبه به نقل از هومن گریوانی در نشست تعیین تکلیف پروژه مسکن مهر این شهر با حضور عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید افزود: عمده مشکلات و نارضایتی‌های مردم از واحدهای تعاونی‌های مسکن مهر در این شهر است که این شرکت تاکنون پیگیری و مکاتبات بسیار برای تعیین تکلیف برخی از این واحدها انجام داده و در برخی از موارد نتایج خوبی بدست آمده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ساخت واحدهای مسکن مهر که توسط پیمانکاران و انبوه سازان در حال تکمیل است طی بازدیدهای دوره‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید نیز در این نشست گفت: مولفه مهم برای مردم کیفیت مناسب واحدهای مسکن مهر است که باید این مهم به عنوان یک اصل مهم مورد نظر قرار گیرد.

حسن روانفر افزود: تاکنون مشکل ۵۰ درصد از واحدهای باقی مانده مسکن مهر در کشور حل شده اما باید تدبیری اتخاذ کرد تا ساخت واحدهای باقیمانده بدون عارضه مطابق با شرایط و راهکارهایی که مدنظر گرفته شده است تا پایان امسال حسب دستور وزیر راه و شهرسازی به پایان برسد.

وی ادامه داد: تاکنون اقدامات بسیار خوبی برای حل مشکلات واحدهای مسکن مهر از سوی این شرکت انجام شده که امید است همکاران تا تعیین تکلیف باقی مانده این واحدها پیگیری لازم و مستمر داشته باشند.

شهر جدید گلبهار یکی از شهرهای جدید استان خراسان رضوی در ۳۵ کیلومتری شمال غربی کلانشهر مشهد است. این شهر از جنوب به سلسله کوه‌های بینالود، از شمال به کوه‌های هزار مسجد منتهی شده و به علت قرار گرفتن بین دو رشته کوه دارای هوایی مناسب است. با توسعه زیرساخت‌های شهری و امور رفاهی در این دولت جمعیت شهر گلبهار از ۳۶ هزار نفر در سال ۱۳۹۵ به ۶۵ هزار نفر تا پایان سال ۱۳۹۷ رسیده است.

نظر شما