شناسهٔ خبر: 36955977 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ورزش و خانواده (6)؛ با خانم تیفانی آلوارز نامزد ادر میلیتائو آشنا شوید

Fᴀɪʀ Pʟᴀʏ

در بخش ورزش و خانواده قصد داریم، با خانواده های ورزشکاران مطرح بیش از پیش آشنا شویم. قسمت ششم را به تیفانی آلوارز نامزد ادر میلیتائو اختصاص داده ایم.

صاحب‌خبر -

طرفداری - نامزد ادر میلیتائو مدافع برزیلی و خرید جدید رئال مادرید تیفانی آلوارز نام دارد. تیفانی آلوارز "Tiffany Alvares" در 26 مارس 1999 در لاس وگاس، نیویورک به دنیا آمد.

او یک مدل جوان و موفق اینستگرامی است و یکی از طرفداران بزرگ جاستین بیبر نیز هست، او حتی یکی از آهنگ های جاستین بیبر را کاور کرده است. فعالیت های خوانندگی و بازیگری زیادی را شروع کرده است که هیچ بعید نیست بعدا خبرهای بیشتری از او در این موارد بشنویم.

او در پرتغال کارهای تبلیغات تلوزیونی متعددی را در کارنامه دارد و در یک مجموعه تلویزیونی پرتغال ایفای نقش کرده است. رسانه های اسپانیایی حتی از حضور تیفانی در کنار ادر در مادرید نیز کاملا مطمئن نیستند.

تیفانی اطلاعات زیادی از خود در اختیار رسانه ها نگذاشته است، رسانه های اسپانیایی که با ورود ادر به تیم رئال سعی در آشنایی بیشتر با نامزد زیبای وی داشتند حتی دسترسی به اسم پدر و مادر او هم نداشتند و از طریق پست های اینستگرامی تیفانی متوجه شدند تیفانی دارای برادر کوچکتری است.

این کمبود اطلاعات به حدی برای این رسانه ها کلافه کننده بود که حتی نمی توانستند تاریخ دقیقی از آشنایی ادر و تیفانی در اختیار مخاطبان قرار دهند. در نتیجه بیشتر از اطلاعات فردی تیفانی، عکس های اینستگرامی این مدل 20 ساله در اختیار رسانه ها می باشد.

تیفانی آلوارز در اینستاگرام بسیار فعال است و صفحه شخصی تیفانی، 435 هزار دنبال کننده دارد.

ورزش و خانواده (1)؛ با خانم ادورنی نامزد داوید دخیا آشنا شوید

ورزش و خانواده (2)؛ با خانم جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو آشنا شوید

ورزش و خانواده (3)؛ با خانم آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی آشنا شوید

ورزش و خانواده (4)؛ با خانم پری ادواردز نامزد چمبرلین آشنا شوید

ورزش و خانواده (5)؛ با خانم دانیلا سیمان همسر سسک فابرگاس آشنا شوید

نظر شما