شناسهٔ خبر: 36955627 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزیدگان پانزدهمین رویداد استارتاپی «طلوع برکت» معرفی شدند

گروه اقتصاد ــ در آیین پایانی پانزدهمین رویداد استارتاپی اسلامی و قرآنی «طلوع برکت» از میان ۱۵ گروه شرکت‌کننده ایده‌پرداز و نوآور نفرات اول تا سوم معرفی و تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیین اختتامیه پانزدهمین رویداد استارتاپی اسلامی و قرآنی طلوع برکت از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاددانشگاهی عصر امروز، پنج‌شنبه، 21 آذر ماه با معرفی برگزیدگان در مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رحیم خاکی، رئیس مرکز رشد و دبیر این استارتاپ اظهار کرد: امیدوارم با کمک همه کسانی که ما را در این رویداد یاری کردند و تمام شرکت‌کننده‌ها بتوانیم اتفاق بزرگی را در این عرصه رقم بزنیم. در ضمن از تمام افراد و نهادهایی که ما را در برگزاری این رویداد یاری رساندند تشکر می‌کنم.

وی افزود: همه کسانی که در این استارتاپ حضور داشتند برنده‌ شده‌اند؛ خواه نامشان در میان برگزیدگان باشد یا نباشد، زیرا نفس حضور در این رویداد خود حرکتی موفقیت‌آمیز است.

در ادامه برگزیدگان این رویداد به شرح زیر معرفی شدند.

برگزیده اول؛ گروه قرآنم
برگزیده دوم ؛ گروه هور
برگزیده سوم؛ گروه مغز بازی
برگزیده چهارم؛ گروه هیئت پلاس
برگزیده پنجم؛ گروه چمدان عروسکی سیتا
برگزیده ششم؛ گروه حرم گرد
برگزیده هفتم؛ گروه قرآن آنلاین
برگزیده هشتم؛ تراشه پردازان باران

در ضمن هیئت داوران که متشکل از رحیم خاکی، رحیم یعقوب زاده، مصطفی کریمی و علی شهابی بودند از گروه «سلام روستا» نیز تقدیر کردند.

بخش پایانی این مراسم به تقدیر از «راهنماها» اختصاص داشت. مریم قلی زاده، فواد مهاجری و تورج منصوری از جمله کسانی بودند که از آن‌ها تجلیل به عمل آمد.

پانزدهمین رویداد استارتاپی اسلامی و قرآنی از ۱۹ تا ۲۱ آذرماه در مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش بنیان به دبیری رحیم خاکی برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما