شناسهٔ خبر: 36955609 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

رقابت منچسترسیتی و لیورپول بر سر جذب پدیده 17 ساله اینترمیلان

سباستیانو اسپوزیتو این روزها باشگاه ها و افراد زیادی را به دنبال خود می‌بیند.

صاحب‌خبر -

برخی گزارش ها در ایتالیا حکایت از آن دارند که دو باشگاه لیورپول و منچسترسیتی در حال تعقیب سباستیانو اسپوزیتو، مهاجم 17 ساله باشگاه اینترمیلان هستند.

اسپوزیتو که در جولای 2002 به دنیا آمده و یکی از ستارگان اینتر در تور پیش فصل بود، در مارچ 2019 و در دیدار اینتر برابر آینتراخت فرانکفورت در لیگ اروپا به جای بورخا والرو به میدان رفت تا در 16 سالگی، به جوانترین بازیکن تاریخ نراتزوری در رقابت های اروپایی بدل شود.

مهاجم 17 ساله اینتر در فصل جاری و به فاصله 3 روز، برابر بوروسیا دورتموند و پارما به میدان رفت تا به این ترتیب نخستین تجربه های خود در لیگ قهرمانان اروپا و سری آ را نیز به ثبت رسانده باشد. ورود مهاجمی با این سن به ترکیب اینتر، که در ترکیب تهاجمی خود بازیکنانی مثل روملو لوکاکو و لاتارو مارتینز را دارد، و در حال رقابت با یوونتوس برای قهرمانی در سری آ است، موجب شده تا نگاه برخی از بزرگترین باشگاه های اروپایی به این مهاجم پرورش یافته برشا معطوف شود.

اکنون پایگاه FCInterNews گزارش داده که هر دو باشگاه منچسترسیتی و لیورپول تلاش های خود را برای جذب اسپوزیتو و بیرون کشاندن او از سن‌سیرو آغاز کرده اند. همچنین از بوروسیا دورتموند و پاریسن‌ژرمن نیز به عنوان دیگر طرفداران این پدیده یاد شده است.

البته این تنها باشگاه ها نیستند که برای جذب او رقابت دارند، بلکه ایجنت های فوتبال نیز تلاش دارند تا اسپوزیتو را به موکل خود تبدیل کنند. چند روز قبل خبر رسید فرانچسکو توتی که قصد دارد وارد فضای کارگزاری فوتبال شود، اسپوزیتو را به عنوان نخستین موکل خود شناسایی کرده و اکنون نیز عنوان شده مینو رایولا، سوپرایجنت دنیای فوتبال هم علاقه مند به همکاری با اسپوزیتو است./ وبسایت نود

نظر شما