شناسهٔ خبر: 36955459 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی پیکان: شناخت ما از سپاهان بیشتر شده است

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم پیکان تهران گفت: با توجه به بازی قبلی در جام حذفی، شناخت ما از تیم خوب سپاهان، بیشتر و بهتر شده است.

صاحب‌خبر -

حسین فرکی، شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با سپاهان اصفهان اظهار داشت: دیدار فردا در لیگ برتر با سپاهان، بازی سخت و دشواری خواهد بود و امیدوارم با توجه به حساسیت موقعیت تیم ما در جدول بتوانیم پیروز میدان شویم.

وی با اشاره به‌اینکه در نیم فصل دوم همه کوشش خود را برای جبران ناکامی‌های تیم خود بکار خواهیم بست، افزود: دیدارهای لیگ برتر با جام حذفی تفاوت دارد و ما همه تلاش خود را برای پیروزی مقابل سپاهان در این دیدار سخت انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم پیکان تهران گفت: همه تلاش ما این بوده است تا بازی‌های با کیفیتی ارائه دهیم ولی تاکنون نتوانسته‌ایم نتیجه دلخواه را کسب کنیم که در نیم فصل جبران خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به دیداری که در جام حذفی با سپاهان داشتیم ۲ تیم از هم شناخت بیشتری پیدا کرده‌اند و بازیکنان ما با انگیزه بالا بازی لذت‌بخشی را ارائه خواهند داد که امیدوارم با پیروزی همراه باشد.

سرمربی پیکان تهران گفت: تیم ما در دیدار فردا مصدوم و محروم ندارد و همه بازیکنان در آمادگی کامل هستند تا بازی خوبی با سپاهان انجام شود.

وی تصریح کرد: ما فصل را با ۱۵ بازیکن شروع کردیم که ۱۲ هفته از آن گذشته است با این حال برخی بازیکنان جوانی هم داریم که در شرایط مسابقه نیستند.

فرکی در عین حال خاطرنشان کرد: ما مانند بازی قبل با همان سیستم و بازیکنان بازی خواهیم کرد.

ویی گفت: سپاهان تیم خوبی است و سرمربی و بازیکنان بزرگی دارد که خوب کار می کنند، اما تیم ما هم آمادگی این را دارد که با هر تیمی بازی کند و موفق شود.

وی ابراز امیدواری کرد که دیدار فردا، بازی خوب و تماشاگرپسندی باشد.

در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، دیدار تیم‌های سپاهان و پیکان روز جمعه ۲۲ آذر از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

نظر شما