شناسهٔ خبر: 36955450 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

برترین اتومبیل‌های نیسان در ۱۰ سال اخیر + تصاویر

عصر خودرو- در این مطلب به سراغ ۱۰ اتومبیل برتر کمپانی نیسان در ۱۰ سال اخیر رفته و بهترین محصولاتِ سال‌های اخیرِ نیسان را به شما معرفی خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از برترین ها، نیسان از گذشته‌های دورِ خود و تولید مدل‌های مختلفِ داتسون فاصله گرفته است. امروزه این خودروسازِ ژاپنی به دلیل تولید مدل آلتیما (Altima) شناخته شده و به خود می‌بالد. اتومبیل مزبور را می‌توان یکی از بهترین سدان‌های متوسط در ایالات‌متحده آمریکا دانست. البته نباید فراموش کرد که کمپانی نیسان چند سوپراسپرت قدرتمند مانند «GT-R» و معروف به گودزیلا را با توان 565 اسب‌بخار به تولید رسانده است.

غول‌های نیسان تمام نیاز‌های مشتریانِ خود را برآورده کرده و برخی از آن‌ها فروتنانه در جاده‌های آفرود حضور داشته و نمی‌توان حد و مرزی برای محصولات کمپانی نیسان متصور شد.

نیسان چندین شاسی‌بلند و کراس‌اوور با نام‌های «Passport»، «Rogue»، «Pathfinder»، «Pilot» و «Murano» را به تولید رسانده و به عنوان یکی از بازیگران بزرگ صنعت خودروسازی جهان به ایفاء نقش می‌پردازد. ما در ادامه به سراغ 10 اتومبیل برتر کمپانی نیسان در 10 سال اخیر رفته و بهترین محصولاتِ سال‌های اخیرِ نیسان را به شما معرفی خواهیم کرد.

نیسان فرانتیر مدل 2020 (2020 Nissan Frontier)

مدل 2020 نیسان فرانتیر فسیلی زنده است. وانت سایز متوسط نیسان هنوز هم نفس کشیده و یکی از بهترین وانت‌های جهان است. نسل جدید فرانتیر در سال 2015 معرفی شد؛ ولی برخلافِ برادر بزرگتر خود یعنی نیسان تیتان هیچ تغییر قابل توجهی را تجربه نکرده است. برخی از جزئیات فرانتیر بهبود یافته و کیفیت موادِ به کار رفته در محیط داخلی آن افزایش داشته است. فرانتیر برای بازرگانان و پیمانکاران ساختمانی بسیار مناسب بوده و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. فرانتیر از توان پیشرانه‌ای V 6 استفاده کرده و قدرت موتور را با استفاده از گیربکسی 5 سرعته و نسبتاً قدیمی به چرخ‌ها منتقل می‌کند. البته باید توجه داشت که خریداران فرانتیر توان سفارش آن با گیربکس 5 سرعته دستی و پیشرانه 4 سیلندر را دارند.

نیسان جی‌تی- آر مدل 2019 (2019 Nissan GT-R)

نیسان جی‌تی– آر یا گودزیلا یکی از با ارزش‌ترین اتومبیل‌های کمپانی نیسان بوده و از پیشرانه‌ای پیشرفته بهره می‌برد. اتومبیل مزبور عنوانِ پادشاه ژاپنی را یدک کشیده و از سال 1969 برای نیسان افتخار آفرینی می‌کند.

نسخه جدید جی‌تی– آر عملکرد عالی و بی‌نقص خود را به رخ رقبا می‌کشد و نیسان اتومبیل مزبور را نقطه عطفی در تولید مدل جی‌تی– آر دانسته است. در اتومبیل یادشده از پیشرانه 3.6 لیتری V 6 و مجهز به توربوشارژ دوقلو با توان 565 اسب‌بخار استفاده شده است. گیربکسی 6 سرعته، اتوماتیک و دو کلاچه وظیفه انتقال توانِ پیشرانه مزبور به چرخ‌ها را بر عهده داشته و شتاب سفر تا صد آن را به 2.9 ثانیه می‌رساند. نسخه «Nismo» نیسان جی‌تی– آر پیشرانه‌ای با توان 600 اسب‌بخار دارد.

نیسان تیتان ایکس دی مدل 2018 (2018 Nissan Titan XD)

بسیاری از مردم دیوانه نیسان تیتان هستند. اتومبیل مزبور چیزی بینِ پیکاپ‌های معمولی و کامیون‌های سنگین بوده و واقعاً فوق‌العاده است. البته تیتان در برابر فورد «F-150» یا شورلت «Silverado» در هنگام بکسل و حمل‌بار علمکرد ضعیف‌تری دارد. ساختار و کیفیت رانندگی، ارتفاع و مصرف سوخت نیسان تیتان مشابه با فورد «F-250» و رم 2500 است. در نیسان تیتان ایکس‌دی از پیشرانه 5.6 لیتری V 6 با توان 400 اسب‌بخار و 413 پوند فوت گشتاور استفاده شده است.

نیسان پت‌فایندر مدل 2019 (2019 Nissan Pathfinder)

نیسان پت‌فایندر 2019 شاسی‌بلندی فوق‌العاده و سه ردیفِ است. اتومبیل مزبور در آفرود عملکرد بسیار خوبی داشته و پت‌فایندر را می‌توان شاسی‌بلندی خانوادگی، هفت نفره، اسپرت و چهار چرخ محرکی ایده‌آل دانست. پت‌فایندر 2019 به خوبی از پس ناهمواری‌های گوناگون برآمده و تجربه سواری با آن لذت بخش است. در اتومبیل مزبور از توان پیشرانه 3.5 لیتری V 6 با قدرت 284 اسب‌بخار استفاده شده و پت‌فایندر توان بکسل کردن 6000 پوند را دارد.

نیسان جوک آر اس مدل 2019 (2019 Nissan Juke RS)

جوکِ استاندارد به دلیل ظاهرِ متفاوت و عجیب و غریب خود از جامعه اتومبیل‌ها طرد شده و اکثر مردم از آن متنفر هستند. ولی باید دانست که نسخه آر اس نیسان جوک کمی متفاوت بوده و عرضه آن واکنش‌های مختلفی را در پی داشته است. در اتومبیل مزبور از پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با توان 215 اسب‌بخار استفاده شده است. نسخه AWD نیسان جوک آر اس 211 اسب‌بخار قدرت داشته و در هر دو نسخه از گیربکس شش سرعته دستی استفاده شده است.

نیسان اِن‌وی مدل 2019 (2019 Nissan NV)

نیسان اِن‌وی فرزند خلفِ وانت تیتان است. اِن‌وی علی‌رغم ویژگی‌های مشابه خود با نیسان تیتان، به هیچ عنوان جذابیت‌های آن را ندارد. با این همه اِن‌وی ونی جادار بوده و سقف بلندی دارد. اِن‌وی سه نسخه داشته و در نمونه نخست آن از پیشرانه V 6 با توان 261 اسب‌بخار استفاده شده است. در بهترین نسخه اِن‌وی از پیشرانه V 8 با توان 375 اسب‌بخار استفاده شده و نسخه مزبور بیشتر کاربرد تجاری دارد. نسخه اِن‌وی 3500 اچ‌دی، 12 صندلی داشته و مجهز به کیسه هوای پرده‌ای است. در اتومبیل مزبور شیشه‌های جانبی دودی بوده و یک سیستم ناوبری کاربردی به شما خدمت می‌کند.

نیسان مورانو مدل 2019 (2019 Nissan Murano)

نیسان مورانو برای اولین بار در سال 2000 به عنوان شاسی‌بلندی بزرگ و در دو کلاس پریمیوم و استاندارد معرفی شد. در آن زمان کیفیت سواری و ظاهر مورانو نظر خریداران اتومبیل را جلب می‌کرد. امروزه مورانو در مدل استاندارد خود به سیستم ناوبری، ترمز اضطراری خودکار، اپل کارپلی (Apple CarPlay) و اندروید اتو (Android Auto) مجهز شده و ظاهر بسیار خوبی دارد. مورانو 2019 از توان پیشرانه 3.5 لیتری V 6 با توان 260 اسب‌بخار استفاده می‌کند. مشتریان توان سفارش مورانو در دو نسخه تمام چرخ متحرک و یا دیفرانسیل جلو را دارند.

نیسان ماکسیما مدل 2019 (2019 Nissan Maxima)

نیسان ماکسیما 2019 سدانی کامل، راحت و جذاب برای خریدارانِ اتومبیل‌های لوکس بوده و به راحتی آدرنالین شما را در هنگام عبور از جاده‌های گوناگون افزایش خواهد داد. در واقع باید به متخصصان و فن‌آوری‌های پیشرفته نیسان احترام گذاشت و از آن‌ها بابت تولید اتومبیلی کاملاً اسپرت و با ظاهری زیبا تشکر کرد. ماکیسما 2019 نسخه‌های مختلفی دارد. نسخه‌ای از مدل 2019 ماکسیما از توانِ پیشرانه 3.5 لیتری V 6 با قدرت 300 اسب‌بخار و گیربکس اتوماتیک CVT استفاده می‌کند.

نیسان کیکس مدل 2018 (2018 Nissan Kicks)

نیسان کیکس 2018 برای مشتریان آینده‌نگری است که به دنبال کراس‌اووری کوچک و کاربردی هستند. به قد و قامت نیسان کیکس توجه نکرده و گول نخورید؛ زیرا اتومبیل مزبور با وجودِ ابعادِ کوچک خود کارایی بالایی داشته و قیمت مناسبی دارد. در کیکس فضای بسیار مناسبی برای سرنشینان عقب ایجاد شده و صندوق عقبِ بزرگی را شاهد هستیم. کیکس از پیشرانه 4 سیلندر پر سر و صدایی استفاده می‌کند.

در خیابان‌های شهر پیشرانه مزبور عملکرد بسیار خوبی داشته و مصرف سوخت آن بسیار پایین است. مدل 2020 کیکس به انواع سیستم‌های کمک راننده مجهز شده و می‌توانید از سیستم‌های اندروید اتو (Android Auto) و اپل کارپلی (Apple CarPlay) در آن بهره ببرید. پیشرانه کیکس تنها 124 اسب‌بخار قدرت دارد.

نیسان آلتیما مدل 2020 (2020 Nissan Altima)

نیسان آلتیما 2020 سدانی متوسط، راحت، خانوادگی و منحصر به فرد است. آلتیما کابین جاداری داشته و از مجموعه‌ای فناوری‌های جدید برای ساخت و توسعه آن استفاده شده است در آلتیما از پیشرانه معروف «VC-Turbo» استفاده شده است. پیشرانه یادشده مصرف سوخت را کاهش داده و عملکرد اتومبیل را بهتر می‌کند.

آلتیما با سدان‌های مزدا و هوندا رقابت کرده و با توجه به ظاهر جذاب خود باید آن را پیروز نهایی دانست! در اتومبیل مزبور از پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری با توان 188 اسب‌بخار استفاده شده است. البته نسخه توربوشارژ و 2 لیتری پیشرانه مزبور 248 اسب‌بخار قدرت دارد.

نظر شما